تویوتا لندکروزر پرادو 2021

تویوتا لندکروزر پرادو 2021 معرفی شد

تویوتا لندکروزر پرادو 2021 معرفی شد. مشخصات فنی و سطح تجهیزات شاسی بلند Toyota Land Cruiser Prado برای عرضه در بازارهای اروپا ارتقا پیدا کرد.

اخیرا شرکت ژاپنی تویوتا شاسی بلند لندکروزر پرادو خود را برای عرضه در بازار ژاپن از لحاظ فنی و سطح تجهیزات به‌روزرسانی کرد، اکنون نیز تویوتا لندکروزر پرادو 2021 برای عرضه در بازارهای اروپایی معرفی شد که همانند نسخه ژاپنی از لحاظ فنی و سطح امکانات ارتقا پیدا کرده است.

مشخصات تویوتا لندکروزر پرادو 2021

تویوتا لندکروزر پرادو 2021

شرکت تویوتا موتور 4 سیلندر 2.8 لیتری توربودیزل این خودرو را ارتقا داده است که به عنوان بزرگ‌ترین تغییر تویوتا لندکروزر پرادو 2021 نسبت به قبل محسوب می‌شود. این موتور اکنون می‌تواند قدرتی برابر با 204 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن‌متر را به تولید برساند. از این رو قدرت آن 27 اسب بخار و گشتاور آن 50 نیوتن‌متر نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

تویوتا لندکروزر پرادو 2021

تویوتا لندکروزر پرادو جدید که در بازار اروپا فقط با نام لندکروزر به فروش می‌رسد، به واسطه این ارتقای پیشرانه می‌تواند ظرف مدت 9.9 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 175 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین متوسط مصرف سوخت و میزان انتشار آلایندگی دی‌اکسید کربن در این شاسی بلند ژاپنی کاهش یافته و اکنون این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 7 لیتر را به همراه دارد که نسبت به قبل هفت دهم کاهش پیدا کرده است.

تویوتا لندکروزر پرادو 2021

میزان آلایندگی این خودرو نیز به ازای هر کیلومتر 192 گرم است که نسبت به قبل 18 گرم کاهش داشته است. دلیل این بهبودها به استفاده از تکنولوژی استارت/استاپ تویوتا در این شاسی بلند مربوط می‌شود. قدرت تولید شده از پیشرانه قدرتمند این خودرو به کمک گیربکس 6 سرعت اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

تویوتا لندکروزر پرادو 2021

تویوتا لندکروزر پرادو جدید اکنون از سیستم مولتی‌مدیای به‌روز شده، اپل کارپلی و اندروید اتو بهره می‌برد. همچنین این سیستم از به‌روزرسانی از راه دور نیز پشتیبانی می‌کند. از لحاظ ایمنی برای این خودرو دومین نسل بسته ایمنی تویوتا شامل کروز کنترل تطبیقی و سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده در نظر گرفته شده است. مشتریان از یک پکیج سفارشی نیز برخوردارند که مواردی چون نشان اونیکس بلک روی بدنه، آینه‌ها و رینگ‌های مشکی، جلوپنجره کرومی تیره و تریم مشکی سپرهای جلو و عقب را شامل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*