گوشی جدید ویوو - Vivo

گوشی جدید ویوو می‌تواند رنگ پشت خود را عوض کند!

گوشی جدید ویوو – Vivo این قابلیت را دارد که رنگ صفحه پشت خود را با چرخاندن گوشی عوض کند و تیرگی و روشنایی رنگ را به آن اضافه کند.

رنگ گوشی معمولا مسئله‌ای نیست که کاربران را چندان هم درگیر خود کند. اکثرا افرادی که قصد خرید یک گوشی جدید را دارند، فاکتورهایی مانند دوربین، سیستم‌عامل، پردازنده و در نهایت قیمت را در الویت قرار می‌دهند؛ اما با این وجود، همچنان کاربرانی هستند که برای مثال، رنگ آبی گوشی را ترجیح داده و آن را از فاکتورهای مهم برای خرید خود حساب می‌کنند.

حال اگر شما هم به رنگ گوشی خود اهمیت می‌دهید، نظرتان چیست اگر درباره اسمارت‌فون جدیدی به شما خبر بدهیم که قابلیت تغییر رنگ دارد؟

گوشی جدید ویوو با قابلیت تغییر رنگ

گوشی جدید ویوو - Vivo

محصول جدید شرکت چینی Vivo این ویژگی را دارد تا رنگ صفحه پشتی خود را با چرخاندن آن عوض کند. البته نام و مشخصات گوشی هنوز مشخص نشده اما طبق اعلام این شرکت، صفحه پشتی این اسمارت‌فون از جنس گلس الکتروکرمیک (Electrochromic) خواهد بود؛ شیشه‌ای که معمولا، برای دفترهای کار و یا ماشین‌های خاص استفاده می‌شود و با یک دکمه و یا ضربه قابلیت تغییر رنگ را دارد. همچنین لازم به ذکر است که این گلس تنها با استفاده از جریان الکتریسیته کار می‌کند و از باتری گوشی استفاده نخواهد کرد.

طیف رنگی گلس به کار رفته در این گوشی، از رنگ بنفش روشن شروع کرده و تا نقره‌ای تیره تغییر می‌کند‌. البته استفاده از چنین تکنولوژی در گوشی‌های وان پلاس هم در سال گذشته اعلام شده بود، اما باید ببینیم که این طرح، چه موقع در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تجربه استفاده از آن به چه صورت خواهد بود.

به هرحال، چنین ویژگی خاصی معمولا توسط افرادی که به رنگ گوشی اهمیت بیشتری می‌دهند تعلق خواهد داشت، اما ممکن است پس از عرضه آن، نظر افراد بیشتری به سمت طرح تغییر رنگ اسمارت‌فون‌ها جلب شود.