هیوندای کنا 2021

هیوندای کنا 2021 به همراه نسخه N Line معرفی شد

هیوندای کنا 2021 فیس لیفت به همراه نسخه N Line معرفی شد. این کراس اوور در مدل فیس لیفت به‌روزرسانی‌های متعددی را تجربه کرده است.

شرکت هیوندای به صورت رسمی از مدل فیس لیفت کراس اوور ساب کامپکت کنا به همراه نسخه اسپرت N Line پرده برداشت. این خودرو به طور کلی همانند مدل قبلی خود به نظر می‌رسد، اما طراحان برای بخش جلو آن تغییراتی را در نظر گرفتند. در بخش جلو شاهد سپر جدید و دی‌لایت‌های بازطراحی شده‌ای هستیم و جلوپنجره و چراغ‌های اصلی هیوندای کنا 2021 نیز به صورت کامل از نو طراحی شده‌اند.

مشخصات هیوندای کنا 2021

هیوندای کنا 2021

طراحان برای بخش عقب خودرو تغییرات کمتری نسبت به جلو در نظر گرفتند و فقط گرافیک داخلی چراغ‌های بالایی و شکل چراغ‌های پایینی دستخوش تغییر شده است. در سپر عقب نیز شاهد تغییراتی هستیم و برای تمامی مدل‌های این خودرو رینگ‌های 16، 17 و 18 اینچی در نظر گرفته شده است. مدل اسپرت N Line کراس اوور هیوندای کنا 2021 نسبت به مدل‌های معمولی از ویژگی‌های ظاهری متفاوتی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به دماغه سفارشی با سپر منحصربه‌فرد، سه شکاف هوای ظریف بالای جلوپنجره، باله آیرودینامیکی در گوشه‌های سپر به همراه رکاب‌های متمایز، رینگ‌های ۱۸ اینچی و سپر عقب ویژه با دیفیوزر و باله‌های N اشاره کرد.

هیوندای کنا 2021

برای فیس لیفت هیوندای کنا موتورهای مختلفی نیز در نظر گرفته شده است که در بالاترین مدل آنها مدل ارتقا پیدا کرده موتور 1.6 لیتری بنزینی توربوشارژ T-GDI قرار دارد که می‌تواند قدرتی برابر با 198 اسب بخار را تولید کند. برای این موتور گیربکس 7 سرعت دو کلاچه در نظر گرفته شده است. موتور 1.6 لیتری دیزلی کنا هم از قدرت 136 اسب بخار بهره می‌برد که برای تکنولوژی هیبریدی خفیف 48 ولت نیز ارائه شده است. این موتور با گیربکس 7 سرعت دو کلاچه یا 6 سرعت دستی هوشمند، قدرت را به چرخ‌ها ارائه می‌دهد که مشتریان می‌توانند برای آن سامانه چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

هیوندای کنا 2021

موتور پایه این خودرو همانند قبل یک پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر توربو با قدرت 120 بخار است که اکنون به تکنولوژی هیبریدی خفیف و گیربکس 6 سرعت دستی هوشمند مجهز شده است. مشتریانی که به دنبال سفارش تکنولوژی هیبریدی خفیف نیستند، قادر خواهند بود گیربکس‌های 6 سرعت دستی یا 7 سرعت دو کلاچه را در کنار سامانه چهار چرخ محرک سفارش دهند.

هیوندای کنا 2021

برای کراس اوور هیوندای کنا 2021 یک نسخه هیبریدی جدید با قوای محرکه شامل یک موتور 1.6 لیتری بنزینی GDI و یک موتور الکتریکی 43 اسب بخار در نظر گرفته شده است که در مجموع قدرتی برابر با 140 اسب بخار را ارائه می‌دهد. پکیج باتری این مدل 1.56 کیلووات ساعتی بوده و به کمک گیربکس 6 سرعت دو کلاچه نیروی موتور به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

هیوندای کنا 2021

شرکت هیوندای با هدف افزایش راحتی سواری هیوندای کنا بدون این که روی ویژگی‌های اسپرت آن تاثیر منفی داشته باشد، روی سیستم تعلیق آن اصلاحات و بهبودهایی را در نظر گرفته است که از مهم‌ترین این تغییرات می‌توان به اصلاح میله‌های تثبیت‌کننده برای راحتی سواری اشاره کرد. همچنین تغییراتی در سیستم فرمان نیز انجام شده است.

هیوندای کنا 2021

در کابین نیز شاهد بهبودهایی هستیم که آپشن سفارشی صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی به همراه صفحه نمایش مرکزی بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی از مهم‌ترین آنها محسوب می‌شود. نورپردازی داخلی و مجموعه‌ای از آپشن‌های رنگ و متریال جدید مثل چرم بژ دو رنگ جزو سایر به‌روزرسانی‌های کابین هستند. این خودرو از سیستم‌های ایمنی متعددی نظیر دستیار جلوگیری از برخورد جلو، هشدار صندلی عقب، هشدار خروج ایمن، هشدار محدودیت سرعت، دستیار دنبال کننده خطوط، هشدار خروج از خط، کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و حرکت، دستیار جلوگیری از برخورد عقب و دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور برخوردار است. این خودرو از ماه‌های پایانی سال 2020 در بازار اروپا به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*