سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی کرایسیس

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی کرایسیس – Crysis

به زودی شاهد بازگشت مجموعه بازی Crysis هستیم. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی کرایسیس را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی کرایسیس از آن چیزی که طرفداران انتظار داشتند، بسیار پایین‌تر است و برای اجرای آن به یک ابررایانه نیازی ندارید.

بازی Crysis در سال 2007 منتشر شد و به سرعت شهرت بالایی پیدا کرد زیرا گرافیک خیره کننده‌ای داشت و حتی رایانه‌های شخصی قدرتمند آن زمان نیز در اجرای آن دچار مشکل بودند. این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 هم انتشار یافت اما از نظر گرافیکی بسیار افت کرده بود و دیگر درخشان به نظر نمی‌رسید. حالا پس از 13 سال، شاهد بازگشت این مجموعه هستیم و قرار است نسخه ریمستر قسمت اول یک بار دیگر در رادار طرفداران بازی‌های رایانه‌ای قرار بگیرد.

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی کرایسیس

صفحه رسمی بازی اخیرا در فروشگاه اپیک گیمز فعالیت خود را آغاز کرد و در آنجا از سیستم مورد نیاز بازی نیز پرده برداشته شد. تصور می‌شد که این نسخه ریمستر عملکردی مشابه نسخه اصلی داشته باشد و با گرافیک انقلابی، یک بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد اما متاسفانه یا خوشبختانه، قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد. تریلر بازی نیز مدتی قبل منتشر شد که آن هم بازخوردهای خوبی دریافت نکرد و اوضاع برای این نسخه بازسازی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. بعضی از طرفداران با تمسخر به این نکته اشاره داشتند که این بازی حتی در نینتندو سوییچ هم قابل اجرا است.

شما برای اجرای بازی با پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده اینتل Core i5-3450، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 1050 TI نیازمند هستید و اگر می‌خواهید بازی را با بالاترین تنظیمات اجرا کنید، به یک پردازنده Core i5-7600k و یک کارت گرافیک GTX 1660 TI نیاز دارید. این مشخصات نشان می‌دهد که بازی قرار نیست رایانه شما را ذوب کند و اگر سیستم نسبتا قابل قبولی دارید، در اجرای بازی مشکل خاصی نخواهید داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی کرایسیس

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-3450 @ 3.10GHz / ای ام دی Ryzen 3
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1050 Ti / ای ام دی Radeon 470
– حافظه ویدیویی (VRAM): چهار گیگابایت برای اجرای بازی با رزولوشن 1080p
– فضای هارد دیسک: 20 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی کرایسیس

سیستم پیشنهادی نسخه بازسازی بازی Crysis

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-7600K @ 3.80GHz / ای ام دی Ryzen 5
– حافظه رم: 12 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1660 Ti / ای ام دی Radeon Vega 56
– حافظه ویدیویی (VRAM): هشت گیگابایت برای اجرای بازی با رزولوشن 4K
– فضای هارد دیسک: 20 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

هنوز مشخص نیست که با سیستم پیشنهادی، از ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing) بازی می‌توانید چه نرخ فریمی دریافت کنید. نکته دیگر این است که لزوما نباید یک کارت گرافیک RTX داشته باشید تا ویژگی ری تریسینگ فعال شود زیرا احتمال دارد این ویژگی توسط موتور بازی پشتیبانی شود. این نسخه ریمستر از نورپردازی دینامیک بهره می‌برد و قرار است تکسچرهای باکیفیتی داشته باشد اما اینکه برای نصب بازی تنها به 20 گیگابایت فضا نیازمند هستید، کمی عجیب به نظر می‌رسد. برای مثال تنها یک آپدیت تکسچر بازی انتقام جویان (Avengers)، بیش از 30 گیگابایت بوده است.

نسخه ریمستر بازی Crysis در تاریخ 18 سپتامبر (جمعه 28 شهریور 1399) برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و نسخه رایانه‌های شخصی آن در انحصار پلتفرم اپیک گیمز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سرگرم کنندس اما وقت گیره و اگه این بازی معمایی و اموزنده بود میتونست بهترباشه تا افراد ضمن استفاده ازش بهره ی اموزشی هم ازش داشته باشن.