خرید ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال از مانکس 724

امروزه ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات شدید قیمت بسیار پرطرفدار شده‌اند. سایت‌های زیادی برای خرید و فروش ارز دیجیتال ایجاد شده که هر کدام امکانات خاصی را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

متقاضیان خرید ارز دیجیتال می‌توانند از خدمات مانکس724 نیز برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنند. پس از بیت کوین ارزهای همچون ترون، تتر، آیاس و ریپل از جمله محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش در ایران هستند.

در ادامه پس از معرفی خلاصه ارزهای دیجیتال، شیوه خرید ارز دیجیتال های محبوب را برای شما به صورت خلاصه بیان خواهیم کرد.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال چیست؟

برای تعریف ارزهای دیجیتال بهتر است چند ویژگی آن‌ها را به صورت خلاصه بیان کنیم:

  • این ارزها تنها به صورت دیجیتالی وجود دارند و برای مثال همانند پول‌های فیات به صورت اسکناس وجود دارند.
  • صادرکننده یا تنظیم کننده مرکزی ندارند و در نتیجه تحت کنترل هیچ نهاد مرکزی قرار ندارند.
  • از سامانه‌های توزیع شده برای انجام تراکنش‌ها استفاده می‌کنند، برای مثال بیت کوین از سامانه بلاک چین برای این منظور استفاده می‌کند.
  • برای ممانعت از جعل و تراکنش‌های متقلبانه بر رمزنگاری و استفاده از کلیدهای عمومی و خصوصی تکیه دارند.

انواع ارزهای دیجیتال

با وجود محبوبیت و معروفیت فراوان بیت کوین استفاده از این ارز برای خرید و فروش دارای مشکلاتی همچون هزینه تراکنش بالا و یا زمان گیر بودن آن نیز می‌باشد. لذا بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از ارزهای دیجیتال دیگر برای خرید و فروش استفاده کنند.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بهتر است به صورت عمومی با دسته‌بندی‌های کلی آنان آشنا شویم:

1. آلت کوین: به ارزهای دیجیتالی که دارای شبکه بلاک چین اختصاصی خود هستند، آلت کوین می‌گویند. اتریوم، آیاس، ترون و ریپل معروف‌ترین نمونه‌های این آلت کوین‌ها هستند. این ارزها معمولا بیشتر مورد توجه بازار هستند و شناخته شده‌تر هستند. پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید ارز دیجیتالی جز بیت کوین دارید به آلت کوین‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

2. توکن‌: توکن‌ها شبکه بلاک چین جداگانه‌ای ندارند و برای اجرای تراکنش‌های خود از سایر شبکه‌ها کمک می‌گیرند. توکن‌ها معمولا ارزهای  دیجیتال بسیار جدیدی هستند و خرید و فروش آن‌ها ریسک بسیار بالای دارد هر چند نوسانات قیمتی آنان نیز از سایر ارزهای دیجیتال بسیار بیشتر است.

3. فورکی: ویژگی اصلی کوی‌های فورکی این است که بخشی از کدهای اولیه خود را از بیت کوین گرفته‌اند. این کوین‌ها با تغییراتی در تعداد سکه‌ها، الگوریتم استخراج، زمان ایجاد بلاک‌ها و غیره ایجاد می شوند. برای مثال بیت کوین کش، یک فورک از بیت کوین است. این ارزها دارای کاربردهای دقیقا مشابه ارز اصلی هستند اما محبوبیت آن را ندارند. قیمت این ارزها دارای وابستگی بسیار شدید به ارز اصلی است.

برای خرید ارز دیجیتال چقدر باید با ارزهای دیجیتال آشنا باشم؟

عده‌ای فکر می‌کنند برای خرید ارزهای دیجیتال لازم است که با مکانیزم‌های کار آن نیز آشنا باشند در صورتی که اصلا چنین لزومی وجود ندارد. در ادامه به صورت خلاصه از دید کاربر و همچنین دید کاربر بلاک چین به بررسی ارزهای دیجیتال و نحوه کار آن پرداخته‌ایم:

  • از دید کاربر: ارز دیجیتال یک کیف با یک شماره مشخص است. کاربرد این شماره دقیقا مشابه شماره حساب بانکی است که آن را شارژ می‌کنید و در داخل آن ارز دیجیتال نگهداری می‌کنید. سپس با نوساناتی که در قیمت ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد شما ممکن است سود یا ضرر کنید.
  • از دید بلاک چین: ارزهای دیجیتال بر اساس شبکه بلاکچین کار می کنند. بلاک چین یک دفتر کل شامل تمام تراکنش های است که تا کنون انجام شده است. شماره کیف شما نیز یکی از حساب‌های قرار گرفته در داخل این دفتر کل است. در این دفتر کل، اعتبار هر تراکنش به وسیله امضای دیجیتالی مربوط به آدرس‌های آن تایید می‌شود.

برای این که بتوانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید تنها کافی است که با دید کاربر آشنا باشید.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین

ارزهای دیجیتال معروف

در اینجا به صورت خلاصه برخی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال را به شما معرفی و نحوه خرید آنان را در ایران برای شما توضیح خواهیم داد:

ترون:

ترون (Tron) با نماد TRX یکی از پروژه‌های بزرگ بلاک چین هست که توسط جاستین سان چینی در سال 2017 خلق شد. هدف ترون ساخت یک اینترنت واقعا غیر متمرکز است. ترون به شدت در ایران محبوب است و شاید بعد از بیت کوین یکی از پر خرید و فروش‌ترین ارزها در ایران باشد. ترون بر خلاف اغلب ارزهای دیجیتال دیگر، قابل استخراج نیست و تایید تراکنش‌ها از طریق الگوریتم اثبات سهام نمایندگی شده (DPoS) انجام می‌شود که به دلیل پیچیدگی‌های تئوریک آن در اینجا توضیح بیشتری در مورد آن نخواهیم داد.

برای خرید ترون شما می‌توانید به سایت مانکس724 مراجعه کنید. برای خرید از سایت مانکس724 شما می‌توانید از طریق انچام مراحل زیر خرید خود را انجام دهید

1. افتتاح کیف ترون: پیشنهاد ما استفاده از یک کیف پول مشهور و قدرتمند همچون تراست والت برای افتتاح حساب است. هر چند خود شما نیز لازم است تحقیقات خود را در این موضوع انجام دهید.

2. ارسال مدارک و ثبت نام در سایت مانکس۷۲۴، پس از این گام شما امکان خرید ترون با کارت‌های شتاب را خواهید داشت

3. پیام به پشتیبانی مانکس۷۲۴ و درخواست بررسی مدارک

4. خرید از مانکس۷۲۴ و واریز خودکار وجه شما به حساب شما

تتر:

تتر یک ارز دیجیتال خاص است، در واقع تتر معروف‌ترین استیبل کوین موجود در بازار است. استیبل کوین‌ها گروهای از ارزهای دیجیتال هستند که هدف آنان این است که همیشه قیمتی تقریبا معادل یک دلار داشته باشند. ایده‌ی اصلی ایجاد چنین ارزهای، خلق رمزارز با ثباتی بوده که بتوان آن را مانند دلار دیجیتال به کار برد و در مواقع افزایش نوسانات براحتی بتوان ارزهای دیجیتال خود را به آن تبدیل کرد.

ارزش تتر به آن دلیل ثابت است که به ازای هر واحد تتری که تولید می‌شود ۱ دلار آمریکا در ذخایر بانکی نگهداری شده است که به عنوان پشتوانه این ارز دیجیتال عمل می‌کند. هر چند شایعات بسیار زیادی نیز در این موضوع وجود دارد و افراد بسیار در مورد صحت این ادعا شک وارد کرده‌اند.

در حال حاضر دو نوع رمزارز تتر، برای دلار و یورو وجود دارد. اما در حقیقت بیشتر حجم مبادلات با دلار تتر (USDT) انجام می‌گیرد. شما برای خرید تتر هم اکنون می توانید وارد سایت ما شوید و پس از تایید هویت اقدام به خرید کنید. مراحل خرید تتر نیز همانند ترون است که در قسمت قبل به صورت کامل برای شما توضیح داده شد.

اتریوم:

اتریوم در سال ۲۰۱۵ طراحی شده است و دومین ارز دیجیتال پرطرفدار و ارزشمند است. هر چند محبوبیت آن در ایران بسیار کمتر از محبوبیت جهانی آن است. اتریوم شبکه بلاکچین مخصوص خود را دارد و به همین دلیل به آن بلاکچین دوم هم گفته می‌شود.

بر خلاف بیت کوین، اتریوم فقط یک روش پرداخت نیست و کاربردهای جدید مثل قراردادهای هوشمند را برای تکنولوژی بلاک چین فراهم کرده است. بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر همچون ترون و آیاس نیز همین ایده را از اتریوم گرفته‌اند و سعی در افزایش کاربردهای بلاک چین دارند. برای خرید اتریوم نیز می‌توانید به سایت مانکس724 مراجعه کنید.

ریپل:

ریپل یکی دیگر از پلتفرم‌های غیر متمرکز مشهور است. ریپل در سال ۲۰۱۲ با هدف ایجاد ظرفیت تراکنش‌های بالا عرضه شد. این سیستم درحال گسترش توسط بانک‌هایی معتبر زیادی در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

باید توجه داشت که هر چند ریپل هم یک تکنولوژی مبتنی بر بلاک چین و اجماع گرایی است، اما بر خلاف بیت کوین مبتنی بر تایید انجام کار به صورت توزیع شده نیست. ریپل برای شرکت‌های بزرگ ساخته‌شده است و با این که برای مصارف پرداخت شخص به شخص نیز از آن استفاده می‌شود، اما تمرکز اصلی‌اش این مسئله نیست. شما برای خرید ریپل نیز می‌توانید به سایت مانکس مراجعه کنید.

معرفی مانکس۷۲۴

مانکس724 یک سرویس قابل اعتماد برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است. اکنون بیش از هفت سال از شروع فعالیت مانکس۷۲۴ می‌گذرد. در مانکس۷۲۴ شما پس از ثبت‌نام و تنها با چند کلیک می‌توانید ارز دیجیتال موردنیاز خود را خرید کنید یا بفروشید. همچنین شما با خرید و فروش از مانکس۷۲۴ از بهترین قیمت‌ها، کارمزد اضافی صفر و همچنین پشتیبانی کامل بهره‌مند خواهید شد.

علاوه بر ارزهای دیجیتال شما از مانکس۷۲۴ می‌توانید خرید وب مانی و پرفکت مانی نیز انجام دهید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اره خیلی خوبه من ازشون خرید کردم