ساعت هوشمند اپل واچ دوباره رونمایی شد + قیمت و تاریخ عرضه

اولین بار در کنفرانس معرفی آیفون 6 بود که با ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ آشنا شدیم.اما در آن رویداد بخشی از اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند اپل منتشر نشد و اپل حتی زمان عرضه و قیمت این محصول را هم اعلام نکرد.اما اکنون انتظار ها به پایان رسیده و اپل شب گذشته تمام ابهامات مربوط به ساعت هوشمند خود را برطرف نمود.

پس از لپ تاپ جدید، تیم کوک روی صحنه آمد و به سراغ اپل واچ رفت. او بار دیگر اعلام کرد که اپل واچ شخصی ترین دستگاهی است که اپل تا کنون تولید کرده است. او صحبت های خود را با نشان دادن مدل های مختلف اپل واچ شروع کرد. سپس به سراغ ویژگی هایی مانند برقراری ارتباط با دوستان از طریق این ساعت رفت. پس از آن درباره قابلیت های ورزشی اپل واچ صحبت کرد. قابلیت هایی که می تواند به صورت زنده به شما نشان دهد چه مقدار راه رفته اید و چقدر کالری سوزانده اید.

apple0309event-074_002

سپس تیم کوک یک ویدیو از Christy Turlington Burns نشان داد که این ساعت را روی دست بسته بود و در یک ماراتون در آفریقا شرکت کرده بود. در طول این ویدیو Christy گفت، در همین مدت کوتاهی که این ساعت را روی دستم بسته بودم، متوجه فواید آن شدم. پس از آن کریستی روی صحنه آمد و تیم کوک مصاحبه کوتاهی با او داشت.

apple0309event-077

سپس دوباره تیم کوک به سراغ اپل واچ رفت. او از Kevin Lynch خواست که روی صحنه بیاید و در مورد اپلیکیشن هایی که تا کنون برای اپل واچ ساخته شده صحبت کند.

apple0309event-068

 پس از این ارائه که کوین بهترین اپلیکیشن های اپل واچ را نشان داد، تیم کوک به سراغ قیمت های اپل واچ رفت. در ابتدا در مورد مدل اسپرت صحبت کرد و با نشان دادن ویدیویی، مراحل ساخت این ساعت نیز نمایش داده شد. روی ویدیو هم همانطور که انتظار داشتیم جانی آیو صحبت می کرد. قیمت مدل اسپرت نیز ۳۴۹ دلار برای مدل ۳۸ میلیمتری و ۳۹۹ دلار برای مدل ۴۲ میلیمتری اعلام شد.

 پس از مدل اسپرت نوبت به مدل Watch رسید. درباره ساخت بدنه این مدل نیز یک ویدیو در سالن نمایش داده شد و همانند ویدیوی قبلی، جاناتان آیو مراحل ساخت بدنه استیل این ساعت را با حوصله و البته به صورت خلاصه توضیح داد. این سری از ساعت ها مدل ۳۸ میلیمتری‌شان از ۵۴۹ دلار قیمت خواهند داشت تا ۱۰۴۹ دلار که با توجه به بند انتخابی تغییر می کنند. مدل ۴۲ میلیمتری نیز قیمتش از ۵۹۹ دلار تا ۱۰۹۹ دلار متفاوت خواهد بود.

applewatch2_003

 در نهایت نوبت به مدل طلایی آن رسید. مدل طلایی اپل واچ قیمتش از ۱۰ هزار دلار شروع می شود و هنوز مشخص نیست گران قیمت ترین مدل آن چه قیمتی دارد. تاریخ عرضه این ساعت ها نیز در پایان مراسم مشخص شد. پیش فروش اپل واچ از ۱۰ آوریل یا ۲۱ فروردین ماه شروع می شود و ساعت ها در تاریخ ۴ اردیبهشت برای خریداران ارسال می شود.

 پیش فروش اپل واچ از ۱۰ آوریل یا ۲۱ فروردین ماه شروع می شود و ساعت ها در تاریخ ۴ اردیبهشت برای خریداران ارسال می شود. فروشگاه های اپل نیز فروش خود را از تاریخ ۴ اردیبهشت ماه شروع می کنند.

منبع : CNET

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*