گوشی Poco M2

گوشی Poco M2 با مشخصات فنی میان‌رده معرفی شد

گوشی Poco M2 محصول کمپانی زیر شاخه شیائومی بوده که امروز معرفی شد. این گوشی از مشخصات فنی میان‌رده با قیمت اقتصادی برخوردار است.

یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شیائومی، پوکو بوده که امروز دست به معرفی گوشی Poco M2 زد. این شرکت در ماه جولای نسخه‌ای پیشرفته‌تر و قوی‌تر از این گوشی را تحت نام Poco M2 Pro رونمایی کرده بود و حالا ام 2 آمده تا با قیمت اقتصادی‌تر در دسترس مردم باشد.

پوکو ام 2 از چیپست Helio G80 توان می‌گیرد و در کنار آن 6 گیگابایت رم قرار گرفته تا شاهد عملکرد مالتی تسکینگ روانی از آن باشیم. اندروید 10 به طور پیش‌فرض روی ام 2 نصب شده و پوسته MIUI 11 روی آن کشیده شده است. پوکو وعده داده که MIUI این گوشی بر خلاف گوشی‌هایی با پیشوند Mi و Redmi عاری از هرگونه تبلیغات آزاردهنده خواهد بود و تجربه کاربری راحتی به ارمغان خواهد آورد. همچنین آپدیت MIUI 12 به زودی برای این گوشی منتشر خواهد شد.

گوشی Poco M2

نمایشگر 6.53 اینچی استفاده شده روی ام 2 رزولوشن +Full HD داشته و در بالای آن دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی در ناچ مشکی رنگ آن پنهان شده است. صفحه نمایش با لایه‌ای از گوریلا گلس 3 پوشانده شده تا در برابر خط و خش مقاومت بالایی داشته باشد.

روی قاب پشتی الگوی دو رنگ ماژول مشکی دوربین و بدنه به چشم می‌خورد که به زیبایی دیوایس کمک کرده و خوشبختانه اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند. ماژول دوربین نیز از چهار سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده تا کاربر را در هیچ زمینه‌ای ناامید نسازد.

گوشی Poco M2

باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری توسط پورت USB-C شارژ می‌شود و از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند که یکی  از نقاط قوت این گوشی اقتصادی برشمرده می‌شود. با این وجود شارژر موجود در جعبه به فناوری شارژ 10 واتی مجهز شده و اگر می‌خواهید سرعت شارژ گوشی را افزایش دهید باید شارژر جداگانه‌ای تهیه کنید.

اگر فکر می‌کنید مشخصات دیوایس برایتان آشناست تعجب نکنید، چرا که این گوشی تماما جدید نیست و بسیاری از مشخصاتش را از ردمی 9 پرایم – Redmi 9 Prime به عاریه گرفته است.

پوکو برای M2 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در نظر گرفته تا بتوانید از 512 گیگابایت فضا استفاده کنید. گواهی P2i جهت عدم نفوذ آب، فرستنده مادون قرمز و جک 3.5 میلی‌متری هدفون از دیگر ویژگی‌های گوشی Poco M2 به حساب می‌آیند.

ام 2 در سه رنگ قرمز، مشکی و آبی تولید می‌شود و از 15 سپتامبر در هند فروخته خواهد شد. نسخه 64 گیگابایتی دیوایس برچسب قیمتی 150 دلار داشته و با پرداخت 17 دلار بیشتر، می‌توانید نسخه 128 گیگابایتی را خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظرم گوشی خیلی چرتو به درد نخوریه