هواوی

هواوی برای حضور بیشتر در بازارهای اروپایی 50 فروشگاه جدید افتتاح می‌کند

هواوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی های موبایل قصد دارد برای حضور بیشتر در بازارهای اروپایی حدود 50 فروشگاه جدید افتتاح کند.

در حاشیه رویداد IFA 2020، مدیر بخش اروپای واحد مصرف‌کنندگان هواوی، «والتر ژی» (Walter Ji) در سخنرانی خود، اعلام کرد که شرکت هواوی به تعهد خود نسبت به مصرف‌کنندگان اروپایی پایبند است و قصد افزایش حضور فیزیکی خود در این بازار را دارد.

جزئیات افتتاح 50 فروشگاه جدید هواوی در اروپا

والتر ژی تاکید کرد هواوی برنامه گسترده‌ای جهت تاسیس 8 فروشگاه به اصطلاح پرچمدار و 42 فروشگاه اختصاصی دیگر در اروپا تا پایان سال جاری میلادی دارد.» فروشگاه‌های پرچمدار هواوی از هر نظر بسیار خاص بوده و طراحی و امکانات سطح بالای بسیاری برایشان در نظر گرفته شده است. فرانسه، بلژیک، ایتالیا، آلمان، بریتانیا و اسپانیا کشورهایی هستند که این فروشگاه‌های فوق مدرن در آنها تاسیس خواهد شد.

هواوی

سخنرانی آنلاین «والتر ژی» (Walter Ji) در حاشیه رویداد IFA 2020

به گفته «ژی» تاسیس این فروشگاه‌ها باعث ایجاد موقعیت‌های کاری جدید در منطقه اروپا خواهد شد. این است که هواوی در حال حاضر در اروپا 14 هزار نفر را به صورت مستقیم و 200 هزار نفر را به صورت غیر مستقیم در استخدام خود دارد و یکی از کارآفرینان برتر این قاره محسوب می‌شود.

او همچنین آماری از تعداد کاربران فعال Huawei نیز ارائه کرد. بر اساس این آمار هواوی هم‌اکنون 460 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر دنیا دارد که حدود 33 میلیون از آنها در اروپا هستند. بر اساس برنامه توسعه جدید هواوی در اروپا، پیش‌بینی می‌شود که تعداد این کاربران با رشد همراه باشد.

نکته آخر این که هواوی به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های حوزه نوآوری در اروپا شناخته می‌شود. از سال 2010 تا کنون این شرکت 850 میلیون یورو معادل با یک میلیارد دلار را تنها در بخش تحقیق و توسعه در اروپا هزینه کرده است. در سال گذشته هواوی پنجمین شرکت با بالاترین میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه در اروپا بوده که با توجه به حضور شرکت‌های بسیار قدرتمند اروپایی در این حیطه حائز اهمیت است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.