دوچرخه لامبورگینی

دوچرخه لامبورگینی با قیمت 18 هزار دلار رونمایی شد

دوچرخه لامبورگینی با قیمت 18 هزار دلاری با همکاری شرکت سرویلو سیکل تولید می‌شود. در ادامه مطلب این دوچرخه زیبا را با هم بررسی می‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم.

شرکت لامبورگینی بار دیگر با شرکت سرویلو سیکل – Cervelo Cycles برای تولید یک دوچرخه خاص به نام سرولو R5 اتوموبیلی لامبورگینی ادیشن همکاری کرد.

این دوچرخه به گفته شرکت لامبورگینی با قطعات ایتالیایی بوده و تنها به تعداد 63 دستگاه از آن که نماد تأسیس این کمپانی بزرگ در سال 1963 تولید خواهد شد. همچنین پوشش بدنه آن نیز همانند لامبورگینی آوانتادور SVJ خواهد بود که ادای احترامی است به رکورددار خودروهای تولیدی پیست نوربرگ رینگ که با زمان 6 دقیقه و 44.97 ثانیه می‌باشد.

دوچرخه لامبورگینی

شرکت سرویلو تولیدکننده‌ی کانادایی دوچرخه مسابقه‌ای و پیست است که در ساخت دوچرخه‌های خود از طراحی به کمک رایانه، دینامیک سیالات محاسباتی و آزمایش تونل باد در تأسیساتی از جمله مرکز فناوری هوافضای سن دیگو در کالیفرنیا برای بهبود طراحی خود بهره می‌برد.

دوچرخه لامبورگینی

شرکت لامبورگینی با انتشار بیانیه‌ای گفته است که مشابه همان روشی که لامبورگینی آونتادور SVJ توانست به سنگ محکی در کلاس خودروهای جاده‌ای تبدیل شود، سرولو R5 اتوموبیلی لامبورگینی ادیشن نیز برای به چالش کشیدن پیست‌های ویژه تولید شده است. اساس و جوهره این دوچرخه از لامبورگینی آونتادور SVJ الهام گرفته است؛ سریع از هر نظر اما دارای رفتار و هندلینگی آرام و متین.

این دوچرخه با امکاناتی تولید می‌شود که از جمله آنها می‌توان به لاستیک‌های ویتوریا کورسا پرو، بدنه ددا المنتی، رینگهای بورا وان و غیره اشاره کرد. دوچرخه جدید با قیمت 18 هزار دلار به فروش خواهد رسید که بسیار گران‌تر از خودروهایی همچون مزدا MX5 میاتا یا تویوتا یاریس هاچبک است و این قیمت در تمامی سایت‌های خودرویی خارجی مورد بحث بوده است.

دوچرخه برقی لامبورگینی تا ماه آینده به فروش می‌رسد

لامبورگینی کمی قبل نیز از دوچرخه برقی خود با همکاری ایتال تکنولوژی در موزه لامبورگینی در سنت آگاتا بولونزه رونمایی کرده بود. این دوچرخه به گفته شرکت لامبورگینی برای افرادی طراحی شده است که علاقه‌مند به استفاده حداکثری از سرعت هستند. همچنین به گفته این شرکت برای ساخت دوچرخه برقی جدید چهار اختراع بین‌المللی به ثبت رسیده است.

دوچرخه لامبورگینی

فروش این دوچرخه نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد و خریداران می‌توانند به صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید کنند. همینطور خریدارانی که از طریق برنامه Ad Personam سفارش خود را به ثبت برسانند می‌توانند رینگ‌های سفارشی مخصوص خودروهای لامبورگینی را برای دوچرخه خود رزرو کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه خوبه که بتونیم برای سلامتی خودمون دوچرخه استفاده کنیم و به سلیقه خودمون خرید کنیم و از طریق آنلاین سفارش رو انجام دهیم