پژو 207 ارتقا یافته

پژو 207 ارتقا یافته دارای چه ویژگی‌هایی است؟

شرکت ایران خودرو قصد دارد خودرو پژو 207 ارتقا یافته را با به روزرسانی‌هایی به بازار عرضه کند. در این مطلب ویژگی‌های این خودرو را بررسی می‌کنیم.

پژو 207 که همان پژو 206 پلاس در بازارهای جهانی است در آینده‌ای نزدیک تکامل خواهد یافت و با امکانات و ویژگی‌هایی جدید تولید خواهد شد. شرکت ایران خودرو در به روزرسانی این خودرو با موتور 1.6 لیتری قصد دارد از پیشرانه TU5 با نام جدید EC5 استفاده کند.

پیشرانه EC5 نسبت به نسخه TU5 دارای پمپ روغن متغیر، استاندارد آلایندگی پایه یورو 5 و سوپاپ‌های هوشمند زمان‌بندی شده است و در بحث استهلاک به گفته شرکت ایران خودرو عملکردی بهتر خواهد داشت.

پژو 207

خودرو پژو 207i اکنون با سقف شیشه‌ای پانوراما تولید می‌شود و به زودی با تغییراتی که خواهد داشت به قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتون متری خواهد رسید.

همچنین به گفته‌ی منابع خبری این خودرو جدید در نمونه‌های اتوماتیک خود به جعبه دنده شش سرعته AT مجهز می‌شود و همین امر به مراتب عملکرد بهتری را نسبت به جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک AL4 به نمایش می‌گذارد.

پژو 207

مشخصات فنی پژو 207 ارتقا یافته

شرکت ایران خودرو در نظر دارد پژو 207i را با امکاناتی نظیر سنسور باد لاستیک‌ها، تریم داخلی چرم، شیشه‌های دودی، کیسه هوای جانبی، آینه‌های تاشو برقی، رینگ آلومینیومی، صندلی برقی سرنشینان جلو، سنسور نور و غیره عرضه کند و نمونه‌های کامل‌تر این خودرو به سیستم کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS مجهز خواهند شد. در نسخه جدید نیز گرافیک چراغ‌های عقب تغییر پیدا کرده و نسبت به نسخه قبلی متفاوت‌تر خواهد بود.

در حال حاضر این شرکت خودرو پژو 207 را با امکاناتی مانند دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، آینه‌های برقی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، شیشه‌های برقی، دوربین و سنسور پارک، پخش DVD، بلوتوث، نویگیشن، ترمز ABS ،EBD و BA، سقف پانوراما با سایه‌بان دستی و غیره عرضه می‌کند. همچنین خودرو 207 صندوق‌دار دارای غربیلک فرمان چرمی و آینه تاشو برقی می‌باشد و در سایر موارد تفاوتی با نسخه هاچ بک خود ندارد.

پژو 207

زمان و تاریخ معرفی خودرو جدید 207i 

هنوز از زمان عرضه خودرو 207i با پیشرانه EC5 چیزی در دست نیست و این موضوع در قالب یک پروژه می‌باشد، اما شواهد و گفته‌ها حاکی از آن است که شرکت ایران خودرو قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک نسخه جدید و ارتقا یافته خانواده 207i را به بازار عرضه کند. در عکس زیر می‌توانید تمامی امکانات و آپشن‌های 207 را مشاهده کنید.

پژو 207

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خودروسازی ایران فاقد تکنولوژی هست

    همه قطعات این خودرو هم چینی هست

    شما واردات 15 سال اخیر کشور در حوزه قطعات خودرو توسط ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو رو بررسی کنی متوجه میشی که واردات از اروپا یک صدم واردات از چین هست

  2. والله صدای خوبی داره ولی ای کاش به جای پلاستیک داخلی و طراحی داشبورد از پلاستیک طرح دارای چوب استفاده می شود