هوندا پاسپورت 2021

هوندا پاسپورت 2021 با امکانات جدید معرفی شد

هوندا پاسپورت 2021 – Honda Passport برای عرضه در بازار آمریکا معرفی شد. این خودرو نسبت به قبل به امکانات جدیدی مجهز شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی هوندا به صورت رسمی هوندا پاسپورت 2021 را با قیمت پایه 32 هزار و 590 دلار به بازار آمریکا عرضه کرده است که به دلیل برخورداری از امکانات جدید قیمت آن نسبت به مدل سال قبل حدود 600 دلار افزایش پیدا کرده است. این شاسی بلند اکنون به صورت استاندارد به جای صفحه نمایش 5 اینچی قبلی از یک صفحه نمایش 8 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی بهره می‌برد. همچنین این سیستم اطلاعات سرگرمی به صورت استاندارد از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات هوندا پاسپورت 2021

هوندا پاسپورت 2021

طراحان برای هوندا پاسپورت 2021 اسپرت شیشه‌های عقب تیره، چراغ‌های جلوی LED، رینگ‌های 20 اینچی و سیستم ورود غیر فعال را در نظر گرفته‌اند. مواردی چون سیستم صوتی با هفت بلندگو و یک ساب ووفر، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای و استارت دکمه‌ای نیز جزو سایر ویژگی‌های این خودرو ژاپنی محسوب می‌شوند.

هوندا پاسپورت 2021

برای این مدل از هوندا پاسپورت سیستم‌های ایمنی متعددی چون هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، دوربین دید عقب، سیستم پیشگیری از برخورد، نور بالای خودکار و کروز کنترل تطبیقی در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌توانند مدل بالاتر این خودرو با نام EX-L را سفارش دهند که با قیمت 36 هزار و 610 دلار از امکانات بیشتری چون شیشه جلوی آکوستیک، در پشتی برقی و آینه‌هایی با چراغ راهنمای یکپارچه بهره می‌برد.

هوندا پاسپورت 2021

در کابین این خودرو نیز نسبت به قبل شاهد تغییرات بزرگی هستیم که از جمله آنها می‌توان به صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده با پوشش چرمی اشاره کرد. مواردی چون هشدار ترافیک پشتی، پایش نقاط کور، مونروف، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و فرمان چرمی جزو سایر ویژگی‌های این خودرو به حساب می‌آید.

هوندا پاسپورت 2021

پاسپورت تورینگ با قیمت 39 هزار و 480 دلار نیز به امکانات جدیدترین چون حسگرهای پارک جلو و عقب، در پشتی برقی، ریل‌های سقف و شیشه‌های آکوستیک مجهز شده است. کابین این مدل از خروجی برق ۱۱۵ ولتی، صندلی‌های عقب گرم شونده، سیستم صوتی مرغوب با ده بلندگو و ساب ووفر، ناوبری GPS و نورپردازی LED نیز بهره می‌برد.

هوندا پاسپورت 2021

الیت به عنوان مدل پرچمدار هوندا پاسپورت 2021 محسوب می‌شود که مشتریان باید برای آن 43 هزار و 980 دلار پرداخت کنند. برای این مدل امکاناتی چون برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، سیستم چهار چرخ محرک، ‌فرمان چرمی و گرم شونده، شارژر بی سیم گوشی هوشمند و صندلی‌های جلوی تهویه دار در نظر گرفته شده است.

هوندا پاسپورت 2021

تمامی مدل‌های این خودرو از یک موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری با قدرت 280 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر بهره می‌برند که برای این موتور یک گیربکس 9 سرعت اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی نیز در نظر گرفته شده است.