بازار بورس چیست + آموزش بورس

بازار بورس چیست و تب‌و‌تاب آن چرا در کشور بالا گرفته است؟

این روزها تب‌وتاب بازار بورس به طرز چشمگیری در ایران بالا گرفته است، به همین خاطر در این ویدیو قصد داریم به این موضوع بپردازیم که بورس چیست و چرا طی ماه‌های اخیر ایرانی‌ها اقبال زیادی نسبت به معاملات بورسی نشان داده‌اند.

واژه بورس و معاملات مربوط به آن به هیچ‌وجه موضوع جدیدی نیست. این بازار مدت‌هاست که در جهان شناخته شده و سال‌هاست که در کشور ایران نیز جایگاه خود را بدست آورده است، اما از ابتدای سال جاری شاهد گسترش آن در ایران و ورود عامه‌ی مردم به این بازار هستیم.

در گذشته، افراد محدودی به سمت این بازار می‌رفتند و پیش از انجام معاملات اطلاعاتی درباره نواسانات و نمادهای حاضر در بازار کسب می‌کردند. امری که امروزه، توسط کانال‌ها و پیج‌های فضای مجازی توسط جمعیت بسیار زیادی از مردم انجام می‌شود؛ مردمی که آینده مالی خود را به بورس سپرده و با کمترین دانش از آن، قصد دارند تا به راحتی در این بازار سود کنند.

بورس از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در چرخه اقتصاد است و سرمایه‌گذاری در آن، قطعا موجب پیشرفت کشور می‌شود. اما به نظر می‌رسد، اخیرا اتفاقاتی در آن افتاده که موجب ضرر و از دست دادن سرمایه بسیاری از مردم شده است. به نظر شما دلیل فاجعه اخیر بازار بورس چیست و آیا نداشتن دانش کافی سرمایه‌گذاران باعث برهم زدن تعادل و نظم در این بازار می‌شود؟

اگر شما هم در این بازار ضرر کرده، و یا فکر می‌کنید که پس از دنبال کردن آموزش کانال‌ها و صفحات مجازی، با سرمایه‌گذاری در بورس پول خود را چندبرابر خواهید کرد، توصیه می‌کنیم که ویدئو زیر را از دست ندهید.

همه‌گیر شدن بازار بورس در ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*