ربات اینستاگرام

نحوه تشخیص بهترین ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام بهترین راه برای افزایش فالوور واقعی می‌باشد. استفاده از ربات های هوشمند سود زیادی را برای پیج شما به ارمغان خواهند آورد. هدفمند ترین فالوورها را می‌توانید از طریق ربات های برنامه ریزی شده برای پیج خود به دست آورید. بدون شک خرید پیج اینستاگرام به صورت آماده و یا افزایش فالوور از طریق خرید فالوور سودی برای شما نخواهد داشت چرا که بسیاری از آنها فالوورهای فیک را ارائه می‌دهند. اما خرید ربات اینستاگرام به شما کمک می‌کند که از بازار هدف برای کسب و کار خود نهایت استفاده را ببرید.

مسئله مهم در استفاده از ربات‌ها این می‌باشد که کدام ربات مطمئن تر است و دارای امنیت هست. اگر همین الان ربات اینستاگرام را در گوگل سرچ کنید سایت های زیادی برای شما نمایش داده می‌شود که در حال فروش ربات اینستاگرام هستند اما باید بدانید که کدام یک از اینها کارایی مناسبی دارند. در این مقاله برای شما به معرفی ربات‌ها و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

ربات اینستاگرام چیست؟

اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این می باشد که ربات اینستاگرام چیست؟ به طور عامیانه می‌توان گفت برنامه ای تحت وب است که یک سری از فعالیت‌ها را در اینستاگرام انجام می‌دهد. با استفاده از ربات اینستاگرام می‌توانید فعالیت هایی را که باید در طول روز انجام دهید اما وقت آن را ندارید خیلی راحت به انجام برسانید. برای بهره بردن از کارایی ربات اینستاگرام بعد از خرید تنها کافی است که حساب کاربری خود را در این برنامه لاگین کنید.

با استفاده از برنامه ریزی هوشمندی که برای این ربات‌ها انجام شده آنها می‌توانند تمامی فعالیت هایی را که قصد انجام آنها را دارید به صورت اتوماتیک برای شما انجام دهند. ربات اینستاگرام را به نحوی طراحی می‌کنند که به راحتی در دسترس عموم مردم قرار گیرد. سایت های زیادی هستند که اقدام به فروش ربات اینستاگرام می‌کنند، درون این سایت‌ها پنل های کاربری را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید حساب خود را در آنها لاگین نماید و با شارژ ماهیانه آنها تمامی فعالیت های گفته شده را برای شما انجام خواهد داد.

دلیل استفاده از ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

بدون شک می‌توان گفت استفاده از ربات اینستاگرام فالوور های واقعی را برای شما به ارمغان خواهد آورد بنابراین اگر به دنبال راهکاری برای افزایش فالوور واقعی هستید بهترین کار استفاده از این ربات‌ها می‌باشد. طبق بررسی هایی که انجام گرفته می‌توان گفت بسیاری از سایت‌ها می‌گویند که اکثر مشتریان آنها به سمت استفاده از ربات اینستاگرام رفته‌اند و دیگر کسی به دنبال خرید فالوور فیک نمی‌رود. شما هم با استفاده از ربات های اینستاگرام می‌توانید فالوورهای زیادی را به دست آورید.

قانونی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد این می‌باشد که اگر شما با کسی در تعامل باشید و پست های آنها را لایک کنید حتی اگر فردی غریبه باشد در جواب به لایک نمودن پست های شما اقدام می‌کند و ممکن است محتوای پیج شما را دوست داشته باشد و شما را دنبال کند. به عنوان مثال می‌توانید همین الان به پیج یکی از هنرمندان معروف سر بزنید و بر روی یکی از پست های آنها کامنت بگذارید ممکن است افراد زیادی در این پیج باشند که جذب حساب کاربری شما شوند و پیج شما را فالوو کنند، بنابراین طبق قانونی که وجود دارد به راحتی می‌توانید با استفاده از فعالیت های روزانه بر تعداد فالوورهای خود بیافزایید.

از طرفی می‌توان گفت شما تنها با پست گذاشتن نمی‌توانید بر تعداد فالوور های خود بیافزایید، اگر پست های با کیفیتی منتشر نمایید ممکن است محتوای شما ویروسی شود و این موضوع در بعضی از پیج های ایرانی دیده می‌شود در این گونه شرایط باید با افراد بیشتری تعامل داشته باشید تا بتوانید آنها را با پیج خود آشنا نمایید.

معیار انتخاب بهترین ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

همان طور که می‌دانید چیزی که امروزه زیاد به چشم می‌خورد وجود سایت های زیادی است که اقدام به فروش ربات اینستاگرامی نموده‌اند. ربات هایی که می‌توانند تمامی فعالیت های شما را انجام دهند بسیار زیاد هستند اما باید بتوانید مطعن ترین آنها را پیدا نمایید.  لازم به ذکر است که بگوییم ربات اینستاگرام ایکس یکی از بهترین ربات های موجود می‌باشد.

پشتیبانی به موقع

پشتیبانی دائمی و به موقع و زمان بندی شده می‌تواند یکی از مهم ترین نکاتی باشد که در هر نوع خدمتی باید دیده شود و برای پشتیبانی هزینه هایی را انجام می‌دهیم  و گرنه تمامی سرویس‌ها مانند هم عمل خواهد کرد. بنابراین نکته ای که مورد توجه است این می‌باشد که رباتی که از آن استفاده می کنید باید بتوانند در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را رفع نمایند. این روزها می‌توان شاهد پشتیبانی بی نظم تعداد زیادی از ربات‌ها بود که مشتریان بدون شک از این موضوع نارضایتی خود را نشان خواهند داد.

امنیت بالا

از مهم ترین معیارهایی که می‌توان برای یک ربات مناسب در نظر گرفت امنیت آن می‌باشد و شما هنگام استفاده از ربات باید تمامی اطلاعات پیج کاربری خود را در اختیار ربات قرار دهید. در نتیجه اگر از سایتی که ربات مورد نظر را ارائه می‌دهد اطمینان ندارید بهتر است که با حساب اصلی خود وارد آن نشوید، اما باید بگوییم ربات هایی که امروزه در اختیار مخاطبان قرار دارد از امنیت خوبی برخوردار هستند و تاکنون هیچ تخلفی از آنها ثبت نشده است، اما باز هم باید هنگام خرید ربات اینستاگرام به سایت هایی مراجعه نمایید که از اعتبار بالایی برخوردار هستند و سابقه بیشتری برای ارائه ربات های اینستاگرام دارند.

داشتن تمامی امکانات

از دیگر ویژگی هایی که می‌توان با توجه به آن ربات مورد نظر خود را انتخاب نمود این است که تمامی امکانات لازم را داشته باشد. در هنگام تهیه ربات سعی نمایید رباتی را خریداری کنید که از امکانات جدید برخوردار باشد. باید بگوییم هرچه تعداد امکانات ربات اینستاگرام زیاد باشد می‌تواند با پیج های بیشتری در تعامل باشد  و فعالیت حساب کاربری شما را واقعی نشان دهد، مثلا می‌توان گفت اگر رباتی که تهیه کرده اید فقط مشغول لایک و فالوو شود نمی‌تواند فالوور های زیادی را برای شما به دست آورد، ولی اگر بتواند دایرکت های صوتی، کامنت نوشتن و لایک کردن پست‌ها را به خوبی انجام دهد می‌تواند برای جذب فالوور هدفمند تر پیش برود. البته در این مورد امروزه جای نگرانی نیست چرا که ربات همه کاره اینستاگرام ایکس می‌تواند تمامی فعالیت های روزانه شما را به خوبی انجام دهد.

تعرفه مناسب

معمولا هر سایتی برای استفاده از ربات اینستاگرام تعرفه هایی را مشخص می‌کند. اکثر سایت هایی که ربات اینستاگرام را ارائه می‌دهند به صورت ماهیانه 50 هزار تومان برای شارژ دریافت می‌نمایند. این تعرفه برای ربات هایی می‌باشد که تمامی امکانات را دارا هستند . هنگام خرید ربات سعی نمایید که به دنبال ربات های ارزان قیمت و رایگان نروید چرا که بدون شک کیفیت آنها بسیار با هم متفاوت می‌باشد. امروزه می‌توان شاهد ربات هایی بود که کیفیت خوبی ندارند و با ارزان جلوه دادن تعرفه های خود فقط قصد جذب مشتری را دارند. بنابراین برای افزایش فالوور واقعی بهترین کار استفاده از ربات هایی است که به طور مستمر مشغول فعالیت هستند.

رابط کاربری و تجربه کاری مناسب

معمولا سایت های مختلف برای اینکه بتوانند مشتری های زیادی جذب نمایند به مدت زمان سه روز استفاده از ربات های اینستاگرامی را رایگان خواهند کرد. بنابراین در این مدت می‌توانید به صورت آزمایشی به این قضیه پی ببرید که تجربه کاری و رابط کاربری این ربات چگونه است. بدون شک پنل کاربری ربات هرچه ساده تر باشد کار با آن آسان تر است و نیازی نیست که به تنظیمات آن سر بزنید. اکثر ربات هایی که امروز در اختیار شما قرار دارند از رابط کاربری مناسبی برخوردار هستند.

گزارش گیری حرفه ای

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک ربات اینستاگرام می‌تواند از آن برخوردار باشد بررسی و تحلیل بازخوردهای ربات می‌باشد. این موضوع با پیشرفت کار شما رابطه ای مستقیم دارد. گزارشگیری به شما نشان خواهد داد که چه فعالیت هایی به ضرر شما می‌باشد و آنها را شناسایی می‌کند در نهایت نحوه تعامل با مخاطبان را به شما نشان می‌دهد. بنابراین یک ربات خوب باید بتواند به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه  از فعالیت های خود گزارش هایی را ارائه نماید.

 

بهترین ربات های اینستاگرام

هنگامی که قصد خرید یک ربات اینستاگرامی را دارید می‌توانید با سرچ نمودن در گوگل با سایت های زیادی رو به رو شوید. اما باید بتوانید بهترین ربات را تشخیص دهید. دراین جا به بررسی چند مورد از ربات های اینستاگرام می‌پردازیم.

اینستا ربات

یکی از بهترین ربات هایی که برای اینستاگرام معرفی  شده است اینستا ربات می‌باشد. در این ربات می‌توان شاهد آپدیت های ماهانه بود و امکانات منحصر به فردی را دارا می‌باشد. از امکاناتی که اینستا ربات دارد می‌توان ارسال پیام به دایرکت، گزارش گیری دقیق و هدفمند، جذب فالوور واقعی، انتخاب جنسیت فالوور، ارسال ویدیو در لایو، بلاک نمودن افراد و آنفالو یاب خودکار اشاره نمود. در اینستا ربات می‌توان شاهد ارسال پست های زمان بندی شده باشیم. از دیگر قابلیت هایی که این ربات دارا می‌باشد این است که می‌توانید ویدیویی را ضبط نمایید و بعدها آن را در لایو خود قرار دهید اما کاربران شما متوجه نخواهند شد که این ویدیو را در بازه زمانی دیگری گرفته اید. حذف کامنت های غیر اخلاقی، ارسال کامنت تبلیغاتی، پشیبانی عالی و به موقع، جذب فالوور بر اساس جنسیت، جذب فالوور بر اساس محدوده جغرافیایی، زمان بندی هوشمند ربات، ارسال پیام به دایرکت برای تعامل از دیگر امکانات این سایت می‌باشد.

فعالیت ربات بر روی پیج های واقعی یا فعال از دیگر امکانات ربات اینستاگرام فالوجت است. در اکثر ربات هایی که تست شده اند قسمتی با عنوان فیلتر وجود دارد که در نگاه اول این طور به نظر می‌رسد که برای هدفمند کردت فالوورها آن را گذاشته اند اما باید بگوییم که برای بلاک کردن فالوورهای فیک استفاده می‌شود که این خود برتری فالوورهای واقعی را نشان می

بنابراین اگر شما فعالیت ربات‌ها را بر روی پیج هایی قرار دهید که به طور مستمر فعالیت دارند احتمال اینکه فالوورهای واقعی بیشتری جذب پیج شما شوند  زیاد می‌شود. بنابراین با توجه به اینکه اگر شما رباتی را انتخاب کنید که از این قابلیت برخوردار نباشد بدون شک نتیجه خوبی از ربات نخواهید گرفت، زیرا ربات فعالیت های پیج شما بر روی اکانت های فیک و غیرفعال انجام می‌دهد.

فعالیت هایی که گفته شد در همه ربات‌ها وجود دارد اما قابلیت های دیگری هست که باید در ربات های کاربردی وجود داشته باشد، مانند: : ایجاد لیست سیاه، توقف خودکار، مدیریت دایرکت، جذب فالوورهای هدفمند در ربات اینستاگرام فالوجت وجود دارد که خواهید توانست نهایت استفاده را از این ربات ببرید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من از ربات ری گرام استفاده میکنم والا خوبه