گوشی ال جی K42

گوشی ال جی K42 با طراحی عجیب معرفی شد

گوشی ال جی K42 جدیدترین محصول کره‌ای‌ها بوده که مشخصات میان‌رده و طراحی متفاوت دارد و احتمالا قیمت زیادی نخواهد داشت.

ال جی کی 42 – LG K42 جدیدترین گوشی میان‌رده این کمپانی بوده که امروز از آن رونمایی شد. کره‌ای‌ها با محصولات جدیدشان قصد دارند به بازار موبایل کامبک بزنند تا با گوشی‌هایی متفاوت، نظر کاربران را به خود جلب کند.

قاب جلویی K42 طراحی معمولی داشته که در گوشی‌های مختلفی آن را دیده بودیم، اما اگر نگاهی به قاب پشتی دیوایس بیاندازید ممکن است فکر کنید بدنه با استیکر یا محافظ چسبنده‌ای پوشانده شده است؛ در حالی که ساختار اصلی بدنه همین گونه بوده و ال جی آن را الگوی موجی خاص «Unique Wave Pattern» می‌نامد.

گوشی ال جی K42

موبایل جدید ال جی مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن +HD شده و درون آن چیپست مدیاتک Helio P22 قرار گرفته است. سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از دیگر مشخصات فنی گوشی ال جی K42 محسوب می‌شوند که در مجموع عملکرد متوسطی را از خود به نمایش می‌گذارند. ال جی برای ماژول دوربین این گوشی از چهار سنسور 13، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی استفاده کرده و در ناچ نمایشگر نیز سنسور 8 مگاپیکسلی برای سلفی گنجانده شده است. باتری 4000 میلی‌آمپری K42 برای روشن نگه داشتن دستگاه برای یک روز کافی به نظر می‌رسد و احتمالا نیازی به حمل پاور بانک نخواهید داشت؛ با این وجود باید تا زمان اعلام نتایج تست باتری این گوشی صبر کنیم.

گوشی ال جی K42

گوشی ال جی K42 در ابعاد 165×76.7×8.4 میلی‌متر طراحی و ساخته شده و 184 گرم وزن دارد. خوشبختانه ال جی در محصول جدیدش از USB-C استفاده کرده و شاهد نسخه 5.0 از بلوتوث در این گوشی میان‌رده هستیم. گواهی نظامی MIL-STD-810G نیز از استقامت بالای دیوایس در برابر فشار و سقوط خبر می‌دهد که پیش از این آن را در گوشی‌های پرچمدار این کمپانی نظیر سری V دیده بودیم.

گوشی ال جی K42

مشخصات فنی گوشی ال جی K42
اتصالات2G, 3G, 4G
نرم افزاراندروید 10 با پوسته LG UX
نمایشگر6.6 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس
چیپستمدیاتک Helio P22 هشت هسته‌ای با طراحی 12 نانومتری
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
رم3 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی64 گیگابایت
پشتیبانی از دو سیم‌کارت و حافظه جانبینامشخص
دوربیندوربین چهارگانه
سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی
سنسور 5 مگاپیکسلی عریض
سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو
سنسور ToF 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی8 مگاپیکسل
باتری4000 میلی‌آمپر
درگاه شارژUSB-C
اتصالات بی‌سیموای فای – بلوتوث نسخه 5.0
NFCنامشخص
سنسورهای بیومتریکحسگر تشخیص اثر انگشت روی لبه راست
پخش صداجک 3.5 میلی‌متری هدفون، DTS: X 3D
ویژگی خاصگواهی MIL-STD-810G به معنای مقاومت در برابر شوک، تغییرات دمایی، لرزش، رطوبت، و دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین
ابعاد و وزن165×76.7×8.4 میلی‌متر
182 گرم
قیمتنامشخص

گوشی ال جی وینگ – LG Wing دیگر محصول عجیب امسال این کمپانی برشمرده می‌شود که تجربه کاربری جدید و متفاوتی را به واسطه نمایشگر چرخانش برای کاربر رقم می‌زند. این طراحی گرچه نوآورانه بوده اما الزاما کاربردی نخواهد بود و شاید خریدارانش نتوانند دیگران را برای خرید این گوشی هزار دلاری مجاب کنند که البته مشخصات فنی‌اش در بالاترین حد ممکن قرار ندارد.

بدین ترتیب مجموعه گوشی‌های عجیب ال جی در سال 2020 با وینگ به پایان نمی‌رسد و K42 آمده تا دوباره نام این کمپانی کره‌ای را بر سر زبان‌ها بیاندازد. این گوشی عضوی از پروژه و خط تولید جدید ال جی موسوم به اکسپلورر (جست‌وجوگر) بوده و به گفته سران ال جی، این پروژه به دنبال راه‌های جدیدی برای تعامل با اسمارت فون‌هاست و چالش‌ها و نیازهای کاربران را در مرکز توجه قرار می‌دهد. ال جی درباره وینگ می‌گوید:

ال جی وینگ شجاعانه‌ترین و جدیدترین دیوایس با طراحی متفاوت به حساب می‌آید و اسمارت فون‌های معمولی نمی‌توانند به اندازه وینگ کارایی داشته باشند.

هنوز برای K42 قیمتی اعلام نشده اما با توجه به مشخصات فنی‌اش احتمالا بهای زیادی نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. طراحيش جالبه من كه خوشم ، اميدوارم تو پرچمدارش هم شبيه اين بزنه فقط حاشيه پايين صفحه نمايش رو حذف كنه بقيش خيلي خوبه

  2. زيباست و متفاوت

  3. رسما اسم وشکل گوشی ها داره شبیه هم میشه.🙁

  4. باحاله ولی خاص…نه!

  5. خیلی باحاله 😍
    دمش گرم💪