گوشی ریلمی C17

ریلمی C17 با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین چهارگانه معرفی شد

گوشی ریلمی C17 با یک نمایشگر 90 هرتزی و دوربین چهارگانه معرفی شد. Realme C17 یک گوشی ارزان قیمت با مشخصات فنی مناسب است.

ریلمی روز بزرگی را در خاورمیانه گذراند. گوشی‌های خانواده نارزو 20 این شرکت در هند رونمایی شدند و اکنون نوبت به رونمایی از گوشی ریلمی C17 در بنگلادش رسیده است، در حالی که شاهد عرضه جهانی این دیوایس خواهیم بود. این گوشی چینی از یک نمایشگر بزرگ، باتری غول پیکر با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و چهار دوربین پشتی بهره می‌برد.

گوشی ریلمی C17

گوشی ریلمی سی 17 از چیپست 11 نانومتری اسنپدراگون 460 با پردازنده 8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ رفرش 90 هرتزی روی قاب جلویی این گوشی قرار گرفته است که نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی آن نسبت به یک گوشی رده پایین فوق‌العاده است. یک دوربین سلفی نیز به جای یک بریدگی، درون حفره‌ای روی نمایشگر این گوشی جای گرفته است.

گوشی ریلمی C17

چهار دوربین به شکل L روی قاب پشتی گوشی جدید ریلمی جای گرفته‌اند. دو دوربین کاربردی آن 13 مگاپیکسلی f/1.8 و 8 مگاپیکسلی اولترا-واید هستند. دو دوربین دیگر 2 مگاپیکسلی یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای عکاسی سیاه و سفید است. باتری این گوشی 5،000 میلی‌آمپر ساعتی است که با توان 18 وات شارژ می‌شود. این نشان می‌دهد ریلمی به اندازه‌ی کافی سخاوتمند بوده است که بخواهد در گوشی رده ابتدایی خود از چنین باتری بزرگی استفاده کند.

گوشی ریلمی سی 17 در دو رنگ سبز (Lake Green) و آبی (Navy Blue) و با قیمت 190 دلاری از فردا 22 سپتامبر عرضه خواهد شد. پیشتر کمپانی ریلمی، گوشی‌های ریلمی سی 12 و ریلمی سی 15 را نیز معرفی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*