دانش آموزان

20 درصد دانش آموزان به گوشی، تبلت و اینترنت دسترسی ندارند

نتایج نظرسنجی‌های جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان می‌دهد 20 درصد دانش آموزان به گوشی، تبلت و اینترنت دسترسی ندارند.

بیش از ۲۰ درصد از خانواده‌های دارای دانش آموز در جدیدترین نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اعلام کردند به امکانات آموزش غیرحضوری دسترسی ندارند. مرکز ایسپا با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت آموزش‌های غیرحضوری دانش آموزان برای کنترل شیوع این ویروس همه‌گیر یک نظرسنجی را برای خانواده‌های دارای دانش‌آموز مطرح کرد؛ در این نظرسنجی خانواده‌ها به این پرسش پاسخ دادند که آیا در خانواده آنها امکانات آموزش غیرحضوری مانند موبایل هوشمند، تبلت و اینترنت وجود دارد یا خیر؟

عدم دسترسی 20 درصد از دانش آموزان

نتایج جدیدترین نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) حاکی از آن است که 78.8 درصد از خانواده‌های دارای دانش‌آموز از امکانات آموزش غیرحضوری نظیر موبایل هوشمند، تبلت و اینترنت برخوردارند، اما 20.9 درصد از آنها به این امکانات دسترسی ندارند. این نظرسنجی با جامعه آماری افراد بالای 18 سال در سراسر کشور و اندازه نمونه 1618 در تاریخ 22 تا 26 شهریور 1399 به روش مصاحبه تلفنی انجام شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی گناه دارن🥺

  2. بهتر اینا حداقل ساعت ۸ صبح بیدار نمیشن ببینن معلمشون نیومده😑