هواوی میت بوک D15

جعبه گشایی و بررسی اولیه اولترابوک هواوی میت بوک D15

هواوی میت بوک D15 یک اولترابوک زیبا با پردازنده قدرتمند و قیمت مناسب است که در بازار ایران عرضه می‌شود. در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه هواوی میت بوک دی 15 را مشاهده می‌کنید.

شرکت هواوی در آذرماه سال گذشته از سری جدید لپ تاپ‌های میت بوک خود با نام میت بوک دی 15 – Huawei Matebook D15 و میت بوک دی 14 رونمایی کرد. این لپ تاپ‌ها که در دسته اولترابوک‌ها قرار می‌گیرند، دارای طراحی زیبا، مدرن و باریک، پردازنده قدرتمند نسل دهمی اینتل یا سری رایزن AMD و کارت‌های گرافیک مجزای انویدیا هستند. مدتی پیش اولترابوک هواوی میت بوک دی 15 در کشورمان نیز معرفی و حالا وارد بازار ایران شده است. به همین دلیل این لپ تاپ زیبا و قدرتمند در اختیار استودیوی گجت نیوز قرار گرفته و ما آن را جعبه گشایی و بررسی کرده‌ایم.

در نگاه اول به میت بوک دی 15، عاشق طراحی زیبا و باریک و کیفیت ساخت بالای آن می‌شوید. بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم مقاوم ساخته شده و ضخامت آن فقط 16.9 میلی‌متر و وزن آن فقط 1.62 کیلوگرم است. درگاه‌های یو اس بی C، یو اس بی 3.0، اچ دی ام آی در لبه سمت چپ و دو درگاه یو اس بی 2.0 و جک هدفون و میکروفون در لبه سمت راست لپ تاپ قرار گرفته‌اند.

هواوی میت بوک D15

نمایشگر میت بوک دی 15 از نوع IPS با اندازه 15.6 اینچ بوده و از رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد. در دل این اولترابوک پردازنده AMD رایزن 3500U، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و 1 ترابایت هارددیسک HDD قرار گرفته است که پاسخگوی نیاز بیشتر کاربران خواهد بود.

هواوی میت بوک D15 درون یک جعبه مقوایی خردلی رنگ عرضه می‌شود که در سمت چپ جعبه، مشخصات دستگاه و روی آن نام Huawei و طرحی از لپ تاپ وجود دارد. درون جعبه، علاوه بر خود لپ تاپ، شارژر 65 واتی با کابل شارژ USB-C به USB-C را می‌توانید پیدا کنید. این اولترابوک در رنگ خاکستری یا Space Gray به دست ما رسیده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه این لپ تاپ هواوی را مشاهده کنید و به زودی بررسی مفصل و کامل این دستگاه را در گجت نیوز منتشر خواهیم کرد.

ویدیوی جعبه گشایی هواوی میت بوک D15

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*