ایموجی جدید

بیش از 200 ایموجی جدید تا سال 2021 در راه تلفن‌های همراه است

سازمان یونیکد اعلام کرد که بیش از 200 ایموجی جدید و متنوع تا سال ۲۰۲۱ میلادی برای تمامی کاربران گوشی های هوشمند منتشر خواهد شد.

مجموعه نویسه‌های جهانی یا یونیکد (Unicode) استانداردی برای کد کردن نویسه‌های رایانه‌ای و نمایش و پردازش متن به اکثر زبان‌های دنیا است. هر زبان یک قالب یونیکدی دارد. همچنین سازمانی تحت همین عنوان در حال فعالیت است که این زبان و همچنین ایموجی‌ها را به‌روزرسانی و گسترش می‌دهد و برای این زبان کدنویسی می‌کند. این سازمان در کنار سازمان بین‌المللی استاندارد توسعه یافته است.

ایموجی های جدید

در اکثر تلفن‌های همراه ایموجی‌ها فقط به رنگ زرد هستند اما با این به‌روزرسانی توسط سازمان یونیکد برای کاربران این امکان فراهم می‌شود تا رنگ پوست را خودشان انتخاب کنند.

از دیگر ایموجی های جدید می‌توان به قلب سوزان، صورتک مو‌ و ریش دار، قلب بانداژ شده و غیره اشاره کرد. در میان این ایموجی‌ها تصویر صورتک زنی با ریش بسیار جلب توجه می‌کند.

ایموجی های جدید

شرکت یونیکد این به‌روزرسانی را ۱۳.۱ نام گذاشته و اعلام کرده است که این به‌روزرسانی فقط یک تازه‌سازی کوچک است و‌ قرار نیست امکاناتی به آن افزوده شود.


ایموجی های جدید

ایموجی های جدید چه زمانی منتشر خواهند شد؟

یونیکد پیش از این نیز اعلام کرده بود که انتشار ایموجی‌ها تا پایان سال ۲۰۲۱ به تأخیر خواهد افتاد، اما تصمیم داریم که دنباله‌ی ایموجی‌های فعلی را اضافه کنیم.

بر اساس گزارش BNews9 به سیستم عامل‌های تلفن‌های همراه هفت ایموجی و ایموجی‌های رنگ‌های پوست متنوع تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ اضافه خواهد شد و عرضه ایموجی های جدید تا اوایل سال ۲۰۲۲ برای تمامی کاربران طول می‌کشد.

ایموجی های جدید

در عکس زیر می‌توانید سیر تکاملی ایموجی را طی سال‌های 1999 تا 2020 در سیستم‌های عامل موبایلی ببینید.

 

 

ایموجی های جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اپل کاملا مخالف تنوع هست همون اول یه چی خفن میزنه تا 10 سال کارایی داره

  2. یه ایموجی واقعا لازمه احساس خیلی متنفر بودن کاش بیا

  3. اون ایموجی هایی ک میخوایم کاش باشه

  4. اون ایموجی که دوتا مرد کنار همن و قلب وسطشونه یعنی چی😂😂😂 خیلی مسخره س