جک تی 9

جک تی 9 در نمایشگاه پکن معرفی شد؛ آشنایی با پیکاپ جدید شرکت چینی JAC

خودرو جک تی 9 در نمایشگاه پکن 2020 به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ چینی جدید JAC T9 آشنا می‌شویم.

خودروسازان چینی در نمایشگاه پکن 2020 با دست پر حضور پیدا کردند و شرکت جک نیز توانست به صورت رسمی از پیکاپ جدید خود با نام تی 9 پرده‌برداری کند. در نمای جلوی پیکاپ جک تی 9 شاهد یک جلوپنجره بزرگ و خاکستری هستیم که در دو طرف آن سه چراغ قرار دارند؛ ترکیب این سه چراغ به این شکل است که در بالا دی لایت، در وسط چراغ اصلی و در پایین نیز مه شکن قرار گرفته است. طرح کاپوت نیز جذاب به نظر می‌رسد، اما سایر بخش‌های این خودرو طراحی ساده‌ای دارند.

جک تی 9

طراحان برای کابین این خودرو یک نمایشگر لمسی بسیار بزرگ را به همراه صفحه‌آمپر دیجیتالی در نظر گرفتند که باعث شده است کابین این خودرو نسبت به سایر محصولات جک مدرن و پیشرفته باشد. همچنین استفاده از تودوزی چرمی قهوه‌ای با تریم چوبی باعث ایجاد نمای لوکس در کابین شده است. طول این پیکاپ 5620 میلی‌متر، عرض آن 1965 میلی‌متر، ارتفاع آن 1920 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز 3400 میلی‌متر اعلام شده است. قسمت بار جک T9 نیز دارای طول 1810 میلی‌متر و عرض 1590 میلی‌متر است.

جک تی 9

مشخصات فنی جک تی 9

پیکاپ چینی جک T 9 از دو موتور توربو دیزل بهره می‌برد. پیشرانه نخست 2 لیتری با قدرت 150 اسب بخار بوده و موتور دوم نیز 2.5 لیتری با قدرت 190 اسب بخار است. موتور قدرتمند از سامانه چهار چرخ محرک نیز بهره می‌برد. قدرت تولید شده از موتور به کمک یک گیربکس 6 سرعت دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

جک تی 9

شرکت چینی جک فقط یک مدل از پیکاپ چدید خود را در نمایشگاه پکن معرفی کرده است که دارای رنگ بدنه قرمز بوده و روی درهای آن لوگو قرمز رنگ JAC دیده می‌شود. این مدل که به معرض نمایش درآمده است از تجهیزاتی مانند باربند با چراغ‌های LED روی آن و نگه‌دارنده چرخ زاپاس در قسمت بار بهره می‌برد. جک تی 9 تا پایان سال 2020 روانه بازار چین خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اوه مای گاد خیلی خوشگلههه

  2. این جکه باورم نمیشه از شرکت جک باشه