تزریق واکسن کرونا

ایلان ماسک تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارد!

ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا و اسپیس ایکس اعلام کرد او و فرزندانش حتی در زمان واکسیناسیون گسترده کووید 19، تمایلی به تزریق واکسن کرونا نخواهند داشت.

ایلان ماسک که به عنوان بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس شناخته می‌شود، در اظهار نظری جدیدی اعلام کرد او و فرزندانش حتی در زمانی که واکسن کرونا در دسترس عموم قرار گیرد نیز از آن استفاده نخواهند کرد.

دلیل عدم تمایل ایلان ماسک به تزریق واکسن کرونا

ایلان ماسک در پاسخ به این سوال که چرا از واکسن کرونا برای مقابله با بیماری کووید 19 استفاده نمی‌کند، عنوان کرد او و هیچ یک از اعضای خانواده‌اش در معرض ابتلا به بیماری کووید 19 قرار ندارند و به همین دلیل خواهان تزریق واکسن کروناویروس نیست. ایلان ماسک در شرایطی چنین ادعایی را مطرح می‌کند که هیچ مدرک مبنی بر این که وی و فرزندانش کمتر در معرض این ویروس همه‌گیر قرار داشته باشند، وجود ندارد. این ویروس فقط در آمریکا بیش از 200 هزار نفر را به کام مرگ کشانده است.

ماسک علاوه بر این در گذشته نیز چنین اظهارنظرهای عجیبی داشته است؛ وی زمانی که موضوع قرنطینه تمام شهرهای آمریکا مطرح شد اعلام کرده بود با قرنطینه مخالف هستم و این طرح در پیشگیری از بیماری کووید 19 تاثیری ندارد. وی گفته بود به طور کلی روش مناسب این است که کل کشور به قرنطینه نرود، بلکه به نظرم بهتر است هر کسی که در معرض خطر است باید تا زمانی که این بیماری تمام شود در قرنطینه بماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا؟ چون برای کاهش جمعیت جهان چندین موج درست کرده اند موج اول ویروس موج دوم هم همین واکسین ها است. زمان بالای واکسین میتوان اعتماد کرد که منشا اصلی ویروس پیدا شود.

  2. ایلان ماسک فراماسونری به همه چیز شماها خودتون این ویروس رو ساختین واکسینه هم هستین خیالتون راحته
    تمام دکترین فراماسونری ها تو این 50 سال تاکید عجیب به کم کردن جمعیت کره ی زمین داشت معلومه این ویروس از کجا آب می خوره