ایسوس زن گیمبال

ایسوس زن گیمبال با قیمت 161 دلار برای فیلم برداری حرفه‌ای با گوشی عرضه شد

ایسوس زن گیمبال از جدیدترین محصولات این کمپانی بزرگ تایوانی است که به کاربران موبایل کمک می‌کند با گوشی خود به صورت حرفه‌ای فیلم برداری کنند.

ایسوس به تازگی نخستین گیمبال فیلم برداری خود موسوم به ایسوس زن گیمبال – Asus ZenGimbal را عرضه کرد که توسط ژیروسکوپ دیجیتالی پایدار شده و حول 3 محور چرخش دارد.

این گیمبال از تصویر برداری فوق عریض، آزادانه و تلقینی (مشابه آنچه در فیلم اینسپشن 2010 شاهد بودیم) پشتیبانی می‌کند و با قیمت 1099 که تقریبا برابر با 161 دلار است که مستقیما توسط خود ایسوس در فروشگاه اینترنتی عرضه مستقیم Tmall وابسته به علی بابا به فروش می‌رسد.

ایسوس زن گیمبال از سه نقطه جمع می‌شود تا فضای کمی اشغال کرده و در جیب جا شود. ابعاد آن در حالت باز 240 در 109 در 115 میلی‌متر و در حالت بسته نیز 162 در 103 در 50 میلی‌متر است.

این گمبال حول سه محور چرخش دارد که اصطلاحا به آن PTZ می‌گویند. چرخش آن حول محور Y برابر با 360 درجه، حول محور X برابر با 330 و حول محور Z نیز برابر با 140 درجه است.

ایسوس زن گیمبال

این محصول برای جلوگیری از سو استفاده یه یک نشانگر عکس برداری مجهز است که وضعیت دوربین دستگاه را مشخص می‌کند و بدین ترتیب نمی‌توان مخفیانه از کسی فیلم برداری کرد یا عکس گرفت. همچنین با یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی تا 10 ساعت روشن می‌ماند و شارژ کامل آن نیز 2.5 ساعت طول می‌کشد.

گیمبال جدید ایسوس حالت‌های عکس برداری مختلفی دارد و به لفط چرخش بی‌نهایت خود می‌تواند تصویر 360 درجه‌ بدون نقطه کور بیاندازد. این محصول همچنین به قابلیت عکس بردرای حرفه‌ای زاویه بسته، چرخش نامحدود، حالت ورزشی و POV است.

ایسوس زن گیمبال می‌تواند گجت‌هایی تا وزن 260 گرم را تحمل کند. همچنین با اندروید و آی‌اواس همخوانی دارد و دوربین‌های ورزشی گوپرو نیز روی آن نصب می‌شوند. این محصول خود 466 گرم وزن دارد و می‌توان آن را روی سه پایه نیز سوار کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*