سامسونگ ، رکورد دار فروش ساعت هوشمند در جهان

با اینکه ساعت های هوشمند سامسونگ رقبای سرسختی همچون سونی ، پبل ، لنوو ، موتورولا ، ال جی ، ایسوس و … را دارند اما این سامسونگ است که با فروش 1.2 میلیون دستگاه اسمارت واچ در سال گذشته ، رکورد دار فروش این گجت ها در بازار است.هرچند که با ورود ساعت هوشمند اپل واچ ، باید منتظر رقابتی سخت در بازار این گونه گجت ها باشیم.

این اطلاعات توسط یک موسسه تحقیقاتی به نام Statista منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ در سال 2014 توانسته است 1.2 میلیون عدد از ساعت‌های هوشمند خود را به فروش برساند. شرکت «پبل» (pebble) با عرضه‌ی 700 هزار ساعت هوشمند، بعد از سامسونگ در رده‌ی دوم جدول Statista قرار گرفته است. در ادامه شرکت‌های «فیت‌بیت» (fitbit)، سونی و لنوو به ترتیب با 600، 550 و 500 هزار عدد ساعت هوشمند عرضه شده در بازار جهانی، در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

smartwatch

اختلاف سامسونگ با شرکت دوم حاضر در این لیست یعنی Pebble به نزدیک به 500 هزار عدد می‌رسد که احتمالا جابجایی در جایگاه سامسونگ از طرف این شرکت‌ها را به حداقل خواهد رساند. البته همانطور که در بالا اشاره کردیم ساعت تا چند هفته دیگر دیگر عرضه می‌شود و ممکن است در زمانی کوتاه و تنها در یک فصل فروش، مکان اول این لیست به اپل تعلق پیدا کند.

منبع : gsmarena

Samsung is the top smartwatch vendor, says report

Samsung is the top smartwatch vendor, says report

Samsung may be struggling to protect the number one spot in the global smartphone market, but the company is second to none in the smartwatch market, according to he latest report from market research firm Statista.

As per the report, the South Korean company sold a total of 1.2 million smartwatches last year, claiming 17.65% market share. Pebble came in at number two with 700,000 shipments, while Fitbit, Sony, and Lenovo rounded up the top five with 600,000, 550,000, and 500,000 shipments, respectively.

The report comes just a day after Apple released details of its Apple Watch at the company’s Spring forward event.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*