ایرانسل

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایرانسل و سازمان منطقه آزاد قشم

ایرانسل و سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بهبود و تقویت شبکه ارتباطات تلفن همراه و تکمیل پوشش در مناطق شهری و روستایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

عصر روز سه شنبه 15 مهر در محل سازمان منطقه آزاد قشم مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین اپراتور ایرانسل و سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد. در این مراسم دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره و معاونان ایرانسل و نیز مهندس حمیدرضا مؤمنی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان حضور داشتند. این تفاهم نامه با هدف بهبود و تقویت شبکه ارتباطات تلفن همراه و تکمیل پوشش در مناطق شهری و روستایی و در راستای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، مولد و فناورانه به منظور هوشمندسازی مدیریت جزیره قشم به امضا رسید.

مفاد تفاهم نامه ایرانسل و سازمان منطقه آزاد قشم

توسعه خدمات مبتنی بر محتوا و تولید محتوای دیجیتال بر بسترهای ایرانسل، توسعه زیرساخت‌های فنی و ارتقای پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت در جزیره قشم از طریق فراهم کردن امکان ایجاد سایت‌های جدید و همکاری در ایجاد زیرساخت ارتباط شهری در قالب پروژه فیبر نوری، با هدف هوشمندسازی مدیریت جزیره قشم و نیز ارائه محصولات و امکانات مربوط به شهر هوشمند در جزیره قشم بر بسترهای ایرانسل و توسعه آنها جزو مهم‌ترین مفاد این تفاهم نامه محسوب می‌شوند.

اپراتور ایرانسل طی این تفاهم نامه برای توسعه خدمات مدیریت هوشمند جزیره قشم قرار است خدماتی چون سیم کارت سازمانی، اینترنت سازمانی، شبکه امن همراه اختصاصی، راهکار مدیریت ناوگان، سامانه گفت‌وگوی ناهمگام سیگنال، خدمات اینترنت اشیا بر بستر شبکه NB-IoT و زیرساخت ابری (IaaS) را ارائه دهد.

گفتنی است این اپراتور در 6 مهر 99 نیز در چارچوب شبکه ملی اطلاعات و در حوزه طراحی و ایجاد پایلوت حمل‌ونقل هوشمند شهری، مبتنی بر شبکه‌های ارتباطات سلولی نسل جدید در منطقه آزاد کیش، تفاهم‌نامه‌ای را با ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان منطقه آزاد کیش به امضا رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*