کالبد شکافی گلکسی زد فولد 2

کالبد شکافی گلکسی زد فولد 2 ؛ نگاهی به درون دردانه منعطف سامسونگ

در کالبد شکافی گلکسی زد فولد 2 – Samsung Galaxy Z Fold 2 ، نگاهی داریم به درون دردانه منعطف سامسونگ تا ببینیم در دل این گوشی تاشو گرانقیت از چه سخت افزاری استفاده شده است.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 2 جانشین گلکسی زد فولد و دنباله‌رو مسیر این گوشی جذاب است. در این گوشی جدید، اکثر معایبی که پیش از این در گلکسی زد فولد دیده بودیم برطرف شده و علاوه‌بر آن، سامسونگ ویژگی‌های جدید و مناسبی را هم به آن افزوده است.

برای مثال، یکی از مورد انتقادترین مشکلات گلکسی زد فولد، نمایشگر خارجی ۴.۲ اینچی آن بود؛ در این نمایشگر کوچک، فعالیت‌های روزمره به سختی انجام می‌شدند و حتی تایپ کردن با آن، بسیار دشوار به‌نظر می‌رسید. این در حالی است که گلکسی زد فولد 2، یک نمایشگر خارجی 6.1 اینچی را ارائه می‌دهد؛ چیزی که با وجود باریک بودن، این امکان را به شما می‌دهد تا مانند یک گوشی ساده در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید.

با این وجود، این تنها یکی از چندین ویژگی منحصر به فرد و پیشرفت‌های گوشی گلکسی Z Fold 2 است؛ نرم‌افزار بهینه‌سازی شده و مخصوص، دوربین مناسب، لولاهای محکم‌تر و همچنین سخت‌افزار قدرتمند، همه از قابلیت‌های این گوشی تاشو به‌شمار می‌روند.

در میان همه‌ی این ویژگی‌ها برای یک گوشی تاشو طراحی لولاهای آن از بقیه مهم‌تر خواهد بود؛ چراکه هدف کاربران از خرید چنین گوشی خاصی، قابلیت تا شدن آن است. به نظر شما، راز لولای تقویت شده گلکسی زد فولد ۲ نسبت به محصول سال گذشته شرکت سامسونگ چیست؟ در این ویدیو به بررسی قطعات داخلی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 می‌پردازیم تا علاوه‌بر کشف رازهای لولاهای مقاوم این گوشی، نگاهی هم به سبک چینش و کیفیت قطعات داخلی آن بیندازیم.

کالبد شکافی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ