معرفی هواوی میت ۴۰

تاریخ برگزاری رویداد معرفی هواوی میت ۴۰ مشخص شد

تاریخ برگزاری رویداد معرفی هواوی میت ۴۰ – Huawei Mate 40 رسماً اعلام شد. آبان ماه منتظر معرفی پرچمداران جدید هواوی باشید.

ریچارد یو٬ مدیر بخش تجارت مصرفی هواوی در حساب کاربری ویبو خود اعلام کرده است که رویداد معرفی هواوی میت ۴۰ در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان ماه) برگزار می‌شود. علاوه بر یک پوستر٬ آقای یو همچنین یک کلیپ کوتاه معرفی را نیز منتشر کرده که شامل یک چشم/ عنبیه می‌شود. البته در این تیزر کوتاه به هیچ چیزی اشاره نشده٬ اما می‌تواند غیرمستقیم به پیشرفت چشمگیر در فناوری دوربین تله فوتو اشاره داشته باشد.

معرفی هواوی میت ۴۰ با ۳ عضو قدرتمند

با توجه به اطلاعات به بیرون درز کرده٬ ما می‌توانیم تصور خوبی از گوشی‌های خانواده میت ۴۰ داشته باشیم. تأییدیه MIIT نشان می‌دهد در مجموع ۳ مدل از این خانواده به نام‌های میت ۴۰ ٬ میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس معرفی خواهند شد. ما در حال حاضر رندرهایی از دو مدل معمولی و پرو را دیده‌ایم. برخی از این تصاویر به بیرون درز کرده ملموس‌تر و باورپذیرتر هستند. به طور مثال یکی از آن‌ها مربوط به شیشه‌ی نمایشگر میت ۴۰ پرو است که طراحی حفره دوگانه کوچک‌تر روی نمایشگر را نشان می‌دهد. چندی پیش این حفره روی نمایشگر مدل میت ۴۰ پرو نیز دیده شده بود.

از نظر سخت افزاری٬ انتظار براین است که هواوی گوشی‌های پرچمدار جدیدش را همراه با چیپست کایرین ۹۰۰۰ رونمایی کند. این می‌تواند نخستین چیپست ۵ نانومتری با یک مودم 5G داخلی باشد. با این حال یکی از آخرین چیپست‌های پرچمدار Kirin هواوی نیز خواهد بود. با توجه به تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده٬ هواوی دیگر قادر به همکاری با شرکت‌های تولیدکننده تراشه آمریکایی نخواهد بود.

در بخش دوربین نیز ما انتظار حضور یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با یک لنز آزاد 9P به همراه یک ماژول پریسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابری را روی قاب پشتی این گوشی داریم. سایر ماژول‌ها نیز اولترا-واید و ToF هستند. در انتها باید به پشتیبانی بالارده‌ترین عضو این خانواده از فناوری شارژ ۶۶ وات اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط اگر اسپیکر استریو داشته بشه خودم به شکل جدی به خریدش فکر میکنم!

  2. به به منتظریم 🙂

  3. چقدر دیر فکر کنم باید با اس۲۱ مقایسه بشه