پخش زنده و ترجمه همزمان مراسم رونمایی از آیفون ۱۲ اپل

پخش زنده و ترجمه همزمان مراسم رونمایی از آیفون ۱۲ اپل

امروز سه شنبه ۲۲ مهر ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران با گجت نیوز و پخش زنده و ترجمه همزمان مراسم رونمایی از آیفون ۱۲ اپل همراه باشید.

کمپانی اپل امروز٬ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۹ رأس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ایران میزبان کنفرانسی تحت عنوان “Hi, Speed” است که قصد دارد در آن از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۲ و جدیدترین دستاوردهای خود از جمله نخستین کامپیوتر مک مبتنی بر پردازنده سیلیکون اپل رونمایی کند. لازم به ذکر است گجت نیوز طبق روال سابق قصد دارد به پوشش زنده ویدیویی رویداد معرفی گوشی‌های آیفون ۱۲ با دوبله فارسی بپردازد.

آنطور که انتظار می‌رود٬ خانواده آیفون ۱۲ از چهار عضو به نام‌های آیفون ۱۲ مینی٬ آیفون ۱۲ ٬ آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو پلاس تشکیل می‌شود. این گوشی‌ها به ترتیب از نمایشگرهای ۵.۴ اینچی٬ ۶.۱ اینچی (۱۲ و ۱۲ پرو) و ۶.۷ اینچی که همگی از نوع OLED است بهره می‌برند. زیر قاب این گوشی‌ها نیز چیپست مدرن A14 Bionic قرار گرفته است.

اپل سرانجام تصمیم گرفته آیفون‌های خودش را به فناوری شبکه 5G تجهیز کند. دو نسخه ارزان قیمت‌تر آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ فقط از فناوری زیر ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند٬ در حالی که دو نسخه بعدی علاوه بر این از فناوری mmWave نیز برخوردار هستند. اما این تنها تفاوت دو مدل پرو با مدل‌های معمولی و مینی نیست. مدل‌های گران قیمت‌تر از بدنه‌ای با جنس فولاد ضد زنگ برخوردارند٬ به علاوه ماژول دوربین سه‌گانه به همراه حسگر LiDAR را نیز می‌توان روی قاب پشتی آن‌ها یافت. این درحالیست که دو مدل ارزان‌تر از بدنه‌ای آلومینیومی بهره می‌برند و روی قاب پشتی آن‌ها ماژول دوربین دوگانه‌ای بدون حسگر LiDAR را می‌توان یافت.

اما این‌ها تنها محصولاتی نیستند که اپل در رویداد معرفی آیفون ۱۲ اپل از آن‌ها پرده برداری می‌کند. در این رویداد می‌توانیم با نخستین کامپیوتر مک مجهز به پردازنده داخلی شرکت اپل نیز ملاقات کنیم. یکی دیگر از محصولات احتمالی٬ شارژر بی‌سیم MagSafe برای آیفون‌ها است. تا پیش از این برند مگ سیف فقط مختص شارژر مک بوک‌های اپل بود. موسیقی نیز همیشه جزو اولویت‌های مهم کمپانی اپل بوده است. این مرتبه غول کوپرتینویی این اهمیت را با معرفی ایرپادز استودیو ثابت می‌کند. AirPods Studio یک هدفون دور گوشی بزرگ است که در دو نسخه با متریال متفاوت عرضه خواهد شد. در پایان باید به یک نسخه‌ی کوچک‌تر از اسپیکر هوشمند هوم پاد اشاره کرد که اکنون با قیمتی اقتصادی‌تر می‌تواند در دسترس مشتریان قرار گیرد.

پوشش زنده تصویری رویداد معرفی آیفون ۱۲ اپل

همانطور که در بالا اشاره شد،‌ مراسم رونمایی از آیفون های جدید امروز ساعت 20:00 به وقت تهران برگزار خواهد شد و شما می‌توانید طبق روال همیشگی گجت نیوز،‌ این مراسم را در همین صفحه به صورت زنده و ترجمه همزمان تماشا کنید.