سری آنر وی 40

گوشی های سری آنر وی 40 در راه هستند

با وجود محدودیت‌های اعمال شده توسط دولت آمریکا علیه هواوی، ظاهرا برند زیرمجموعه این کمپانی روی تولید سری آنر وی 40 – Honor V40 کار می‌کند. البته ابهامات بسیاری درباره این گوشی های هوشمند وجود دارد.

تحریم‌های ایالات متحده از جهات مختلفی گریبان‌گیر هواوی شده و این موضوع، روی کار تامین‌کنندگان آن هم تاثیر گذاشته است. اخیرا شرکت تراشه‌ساز TSMC از قطع همکاری خود با کمپانی چینی خبر داد؛ چیزی که می‌تواند در تولید چیپ‌های 5 نانومتری کافی برای پرچمداران سری هواوی میت 40 اختلال ایجاد کند. اما ظاهرا این کمپانی قصد عقب‌نشینی ندارد و برند زیرمجموعه‌اش در حال کار روی سری آنر وی 40 است.

با توجه به متنوع‌تر شدن مدل‌های هر خانواده از گوشی های هوشمند برای پوشش تمام سلیقه‌ها و قیمت‌ها، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک آنر وی 40، آنر V40 پرو و +V40 Pro را ملاقات خواهیم کرد.

سری آنر وی 40

البته فعلا چیز زیادی از این گوشی‌ها نمی‌دانیم. مثلا اینکه آیا به تراشه ساخت HiSilicon (دیگر شرکت زیرمجموعه هواوی) مجهز خواهند بود؛ یا آنر ناگزیر به استفاده از چیپست‌های مدیاتک و کوالکام می‌شود؟ آیا اعضای خانواده V40 وارد بازارهای جهانی هم خواهند شد یا فقط محدود به چین هستند؟

اصلا شاید هم گوشی کاملا تازه‌ای در کار نباشد و فقط تغییر نام مدل‌های فعلی را شاهد باشیم. البته به طور سنتی، اعضای سری V آنر همواره از تازه‌ترین چیپست‌ها و دوربین‌های باکیفیت برخوردار بوده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*