سری هواوی میت 40

سری هواوی میت 40 همراه با چند محصول دیگر معرفی خواهد شد

زمان زیادی تا معرفی پرچمدار جدید هواوی باقی نمانده و شایعات از معرفی چند محصول دیگر در کنار سری هواوی میت 40 – Huawei Mate 40 خبر می‌دهند.

هواوی در تاریخ 22 اکتبر پرچمداران جدید خود را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. مدیر عامل اجرایی هواوی، آقای Yu Chengdong نیز در حساب کاربری شبکه احتماعی Weibo خود متنی منتشر و این تاریخ را تایید کرده است. بر اساس گزارش‌ها در مراسم پیش روی هواوی شاهد قدرتمندترین سری از گوشی‌های میت در تاریخ خواهیم بود که در آن علاوه بر سری هواوی میت 40 از لوازم جانبی و محصولات دیگر چینی‌ها نیز رونمایی می‌شود. یکی از مواردی که تقریبا از حضورش مطمئن هستیم چیپ کایرین 9000 خواهد بود که اولین چیپست 5G در جهان با لیتوگرافی 5 نانومتری به حساب می‌آید.

سری هواوی میت 40

یکی از بلاگرهای ویبو لیستی از محصولات هواوی در کنفرانس 22 اکتبر تهیه و منتشر کرده است:

  • اولین هدست هواوی به نام FreeBuds Studio
  • اسپیکر هوشمند هواوی Sound X
  • محصولی جدید از سری میت هواوی که هنوز نامی از آن منتشر نشده
  • عرضه جهانی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2 Pro. این ساعت هوشمند پیش‌تر در تاریخ دهم سپتامبر در چین معرفی شده بود
  • محصولات دیگر هواوی در زمینه زندگی هوشمند
  • نمایش عملکرد قدرتمند چیپست کایرین 9000

گزارش‌ها از به کارگیری نمایشگر 6.67 اینچی خمیده توسط میت 40 خبر می‌دهند که توسط شرکت ال جی ساخته شده و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی خواهد داشت. روی قاب پشتی سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جا خوش کرده و در کنار آن سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو قرار گرفته‌اند. هواوی ماژول فوکوس خودکار لیزری را در کنار لنزها تعبیه کرده تا سرعت فوکوس روی سوژه‌ها افزایش یابد.

در کنار میت 40 دو نسخه میت 40 پرو – Mate 40 Pro و میت 40 پرو پلاس – +Mate 40 Pro نیز عرض اندام خواهند کرد و با طراحی ناچ قطره‌ای تزیین خواهند شد. نمایشگر این دو مدل نیز توسط شرکت‌های ال جی و BOE به تولید می‌رسند که نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی داشته و زیر صفحه نمایش چیپست کایرین 9000 قرار خواهد گرفت. سنسور اصلی دوربین مدل‌های پرو تفاوتی با مدل ساده نخواهد داشت و چینی‌ها از همان سنسور 50 مگاپیکسلی با بهره‌گیری از فناوری دوربین شناور هواوی استفاده کرده‌اند. پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه فناوری دوربین شناور روی هواوی پی 50 – Huawei P50 منتشر شده بود اما احتمالا به دلیل مشکلات جدی و تحریم‌های موجود بر سر راه هواوی و احتمال عدم عرضه پی 50، چینی‌ها این تکنولوژی را روی سری هواوی میت 40 پیاده خواهند کرد.

مدل‌های پروی میت 40 به طور پیش‌فرض از اندروید 11 و پوسته اختصاصی هواوی با نام EMUI 11 برخوردار می‌شوند و البته امکان پشتیبانی از سیستم عامل اختصاصی HMS نیز وجود خواهد داشت. اما گفته می‌شود در مدل ساده میت 40 از پوسته EMUI 10 استفاده خواهد شد که اقدامی عجیب از سوی این کمپانی خواهد بود. هواوی سه باتری 4300 میلی‌آمپری، 4600 میلی‌آمپری و 5000 میلی‌آمپری را برای میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس در نظر گرفته و حداقل یکی از آن‌ها که احتمالا میت 40 پرو پلاس باشد از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گرونه بابا کی میتونه بخره

  2. این مدل با اینکه خیلی خوبه ولی قابلیت هاش کمه

  3. همون میت۳۰پرو بهتر بود تازه بهش عادت کردم

  4. ی عمره با رندراش ایسگا شدیم