مرکز نوآوری ایرانسل

دعوت مرکز نوآوری ایرانسل از استارتاپ‌ها برای شرکت در نوآوردگاه شتاب دهنده کهکشان

مرکز نوآوری ایرانسل از تمام تیم‌های استارتاپی خلاق در حوزه‌های مورد نظر این مرکز دعوت کرد تا در نوآوردگاه شتاب دهنده کهکشان حضور پیدا کنند.

مرکز نوآوری ایرانسل با انتشار فراخوانی از کلیه تیم‌های استارتاپی خلاق در هر یک از حوزه‌های مورد نظر این مرکز دعوت کرد ایده‌های خود را با این اپراتور در میان بگذارند تا پس از بررسی و تایید ایده‌ها از سوی تیم‌های داوری، در نوآوردگاه (Startup Weekend) شتاب دهنده کهکشان حضور پیدا کنند.

مهم‌ترین زمینه‌های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل

طبق فراخوان اپراتور ایرانسل، این مرکز از زمینه‌های توسعه خدمات در حوزه سلامت دیجیتال (E-Health)، شناسه دیجیتال (Digital ID)، امتیازدهی اعتباری (Credit Scoring)، خدمات سبک زندگی دیجیتال (Digital Lifestyle Services)، خدمات مبتنی بر بستر ابری (Cloud-based Services)، توسعه خدمات در زمینه تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising) و خدمات ویدیو بر مبنای تقاضا (Video on Demand) حمایت خواهد کرد. همچنین مواردی چون اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، زنجیره بلوکی، کلان داده، رباتیک، رایانش ابری، بیومتری و پردازش زبان طبیعی نیز جزو فناوری‌های مورد نظر مرکز نوآوری ایرانسل محسوب می‌شوند.

شتاب‌دهنده کهکشان در شرایطی میزبان ایده‌های استارتاپی است که از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجوز دریافت کرده و بعد از ارزیابی اوليه، تیم‌های انتخاب شده را به نوآوردگاه دعوت خواهد کرد. این نوآوردگاه از 14 تا 16 آبان ماه در شتاب دهنده کهکشان واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار می‌شود. گفتنی است مرکز نوآوری ایرانسل تحت مجموعه ایرانسل لبز (Irancell Labs) در راستای فرصت‌آفرینی در حوزه فناوری‌های برتر و با هدف خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعه سبک زندگی دیجیتال ایجاد شده است.

مجموعه ایرانسل لبز با هدف تامین نیازمندی‌های بازار ICT تاسیس شده است و از ماموریت‌های آن می‌توان به انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، از جمله دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور اشاره کرد. تیم‌های استارتاپی با مراجعه به بخش مرکز نوآوری ایرانسل در وب‌سایت ایرانسل لبز به نشانی labs.irancell.ir می‌توانند اطلاعات بیشتری در خصوص این نوآوردگاه به دست آورند و با جزئیات حوزه‌های مورد حمایت آشنا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*