دوربین آیفون 12 پرو مکس - iPhone 12 Pro Max

دوربین آیفون 12 پرو مکس آنچه که کاربران انتظار داشتند نخواهد بود!

به گفته یکی از رسانه‌هایی خبری دوربین آیفون 12 پرو مکس – iPhone 12 Pro Max قوی‌ترین پرچمدار اپل، انتظارات کاربران را برآورده نخواهد کرد.

تنها حدود یک هفته از رویداد آنلاین اپل برای معرفی گوشی‌های سری آیفون 12 می‌گذرد و این روزها، کاربران بسیاری منتظر عرضه و مقایسه قابلیت‌های این گوشی‌ها با پرچمداران سایر شرکت‌ها هستند. به هر حال، پردازنده A14 bionic بدون شک قدرتی فراتر از انتظار خواهد داشت، اما آیا سایر ویژگی‌های آیفون 12 نیز به همین شکل در سطح برتر و بهترین خواهند بود؟

نظرات اولیه درباره دوربین آیفون 12 پرو مکس

دوربین آیفون 12 پرو مکس - iPhone 12 Pro Max

روز گذشته و در تاریخ ۲۵ مهر، شرکت اپل پیش‌فروش گوشی‌های آیفون 12 را برای خرید در دسترس کاربران قرار داد. با این وجود، برخی از رسانه‌ها و منابع خبری در حال حاضر هم مدل‌های آیفون 12 خود را برای بررسی دریافت کرده‌اند؛ گرچه آن‌ها حق انتشار هیچگونه ویدئو یا مقاله در نقد این گوشی‌ها را تا تاریخ ۳۰ مهر نخواهند داشت، اما یکی از این منابع نظر اولیه خود را درباره دوربین گوشی iPhone 12 Pro Max بیان کرده و ظاهرا نتیجه آن چیزی که کاربران فکرش را می‌کردند نیست.

درواقع این دوربین تله فوتو گوشی آیفون 12 پرو مکس است که به گفته کارشناسان، چندان جالب و در حد رقیبان حاضر خود نیست. لنز این دوربین فاصله کانونی ۶۵ نانومتری و قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را دارد که در مقایسه با فاصله کانونی ۱۲۰ نانومتری هواوی پی 40 پرو و همچنین شیائومی می 10 اولترا، بسیار ضعیف‌تر به نظر می‌رسد. البته در برخی از بررسی‌ها، هنگام ضبط تصاویر با گوشی ممکن است نتیجه کمی متفاوت ظاهر شود.

به هر حال، این نگاه جزئی، تنها به یکی از سنسورهای دوربین آیفون 12 پرو مکس، بدون شک هیچ نتیجه قطعی و کاملی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد؛ بلکه بهتر است تا بررسی‌های بیشتر از سایر رسانه‌ها نیز صبر کنیم.

گوشی آیفون 12 برای عرضه در تاریخ ۲ آبان (۲۳ اکتبر) برنامه‌ریزی شده که مدل ساده آن، با قیمت ۷۹۹ دلار و حافظه ۶۴ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*