ایسر سوئیفت ۳ ایکس

ایسر سوئیفت ۳ ایکس معرفی شد؛ نخستین لپ تاپ با گرافیک Intel Xe Max

لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ ایکس – Acer Swift 3X با پردازنده نسل یازدهمی اینتل Tiger Lake و کارت گرافیک مجزا جدید اینتل Xe Max معرفی شد.

شرکت ایسر یک عضو دیگر را به خانواده لپ تاپ‌های Swift 3 خود اضافه کرد. درست مانند برادران خود٬ لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ ایکس نیز می‌تواند حداکثر از یک پردازنده جدید Core i7 اینتل قدرت بگیرد٬ اما نکته‌ی جذاب در مورد آن تجهیز به کارت گرافیک مجزای Intel Xe Max است.

ایسر سوئیفت ۳ ایکس

ایسر سوئیفت ۳ ایکس

بنابراین اگر لپ تاپ جدید Acer Swift 3X را خریداری کنید٬ شما به همراه پردازنده نسل یازدهمی Tiger Lake اینتل٬ کارت گرافیک مجزا Xe Max را نیز در اختیار خواهید داشت. اینتل در ژانویه گذشته عنوان کرده بود که این پردازشگر گرافیکی می‌تواند بازی‌های سبک HD را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای اجرا کند. ما همان موقع بازی Overwatch را با تنظیمات گرافیکی حداکثری و نرخ رفرشی بین ۳۰ تا ۶۰ فریم بر ثانیه روی یک لپ تاپ پیش تولید قدرت گرفته از کارت گرافیک Xe Max آزمایش کردیم.

هرچند ما قادر به انجام آزمایش روی لپ تاپ سوئیفت 3X نبودیم٬ اما وقتی نتیجه‌ی آزمایش‌ها روی نمونه‌ی اولیه آن مثبت ارزیابی شده است٬ شکی نیست که نسخه نهایی آن می‌تواند حتی عملکردی بهتر را نیز ارائه کند. ایسر می‌گوید لپ تاپ جدید Swift 3X و نمایشگر ۱۴ اینچی Full HD IPS آن مناسب خالقین حرفه‌ای محتوا مانند عکاسان و یوتیوبرها است. با این حال این روزها تقریباً هر بخشی از دنیای فناوری به این گروه‌ها بستگی دارد و با لپ تاپ‌های سری سوئیفت می‌تواند به این جامعه‌ی بزرگ بپیوندد.

این لپ تاپ از فناوری‌های جذابی همچون Wi-Fi 6 ٬ درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ ٬ ۲ درگاه USB 3.2 ٬ درگاه HDMI و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخوردار است. سازنده می‌کند این لپ تاپ می‌تواند با هر بار شارژ کامل ۱۷ ساعت و نیم شارزدهی داشته باشد و این به معنای ۹۰ دقیقه شارژ دهی بیشتر نسبت به مدل اصلی سوئیفت ۳ است. شما همچنین می‌توانید با ۳۰ دقیقه شارژ این دیوایس٬ به مدت ۴ ساعت از آن استفاده کنید که نیاز کامل شما را در اکثر موارد برآورده خواهد کرد. ایسر این دیوایس را از ماه دسامبر و با قیمت پایه ۹۰۰ دلاری وارد بازار خواهد کرد.

ایسر اسپین ۳ و ۵ با کارت گرافیک اینتل Xe Max

ایسر سوئیفت ۳ ایکس و ایسر اسپین ۳ و ۵

ایسر همچنین کارت گرافیک مجزا جدید اینتل را به لپ تاپ‌های ایسر اسپین ۳ و اسپین ۵ خود نیز خواهد بود و این دو به همراه پردازنده‌های Tiger Lake و کارت گرافیک Xe Max وارد بازار می‌شوند. بالارده‌ترین مدل این دو از پردازنده Core i7 اینتل قدرت می‌گیرد و با یک قلم استایلوس داخلی به نام Acer Active Stylus با ۴۰۹۶ سطح فشار عرضه می‌شوند. قابل توجه‌ترین تغییر در مدل اسپین ۵ استفاده از یک نمایشگر با نسبت ابعاد جدید ۴:۳ به جای نمایشگر IPS با نسبت ابعاد ۱۶:۹ در نسل گذشته است که همچنان در مدل اسپین ۳ ارائه می‌شود. قیمت پایه اسپین ۳ ۹۰۰ و اسپین ۵ نیز ۱۰۰۰ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*