جنسیس G70 مدل 2022

جنسیس G70 مدل 2022 فیس لیفت معرفی شد

جنسیس G70 مدل 2022 فیس لیفت معرفی شد. این سدان لوکس کره‌ای نسبت به قبل از لحاظ ظاهری و فنی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات جنسیس جی 70 آشنا می‌شویم.

در ماه سپتامبر شاهد انتشار نخستین تصاویر و جزئیات جنسیس G70 مدل 2022 فیس لیفت بودیم و اکنون نیز این خودروساز کره‌‌ای به صورت رسمی از مدل ارتقا پیدا کرده جنسیس جی 70 پرده برداشت. شرکت جنسیس قصد دارد این خودرو را ابتدا در بازار کره جنوبی عرضه کند و پس از آن در سایر بازارها نظیر آمریکا عرضه خواهد شد.

مشخصات جنسیس G70 مدل 2022 فیس لیفت

جنسیس G70 مدل 2022

شرکت جنسیس برای فیس لیفت این سدان لوکس در بازار کره جنوبی از لحاظ پیشرانه‌ها تغییرات عمده‌ای را در نظر نگرفته، اما به طور کلی از نظر فنی نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است. مهندسان برای سیستم چهار چرخ محرک این خودرو حالت دریفت را در نظر گرفتند تا رانندگان سواری هیجان‌انگیزتری را تجربه کنند. حالت رانندگی جدید اسپرت پلاس این خودرو نیز باعث خواهد شد تا موتور و گیربکس، عملکرد گیراتری را ارائه دهند. موتور 6 سیلندر این خودرو در کنار اگزوزی مجهز به سوپاپ‌های فعال صدای پرطنین‌تری را به تولید می‌رساند.

جنسیس G70 مدل 2022

طبق اعلام برخی از منابع خبری حوزه خودرو، موتور 2.5 لیتری توربو این خودرو با مدل 2 لیتری فعلی در بازار آمریکا جایگزین خواهد شد. این موتور قدرتی برابر با 290 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متر را تولید می‌کند که نسبت به موتور قبلی 38 اسب بخار قدرت و 67 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری را ارائه می‌دهد.

جنسیس G70 مدل 2022

نمای جلو جنسیس G70 مدل 2022 فیس لیفت نسبت به قبل تغییر پیدا کرده و اکنون همانند سایر محصولات جنسیس از طراحی جداگانه چراغ‌های جلو بهره می‌برد. جلوپنجره این خودرو نیز دارای طراحی شبیه به سپر است. طراحان ورودی‌های پشت چرخ‌های جلو را نیز در این خودرو کوچک‌تر کرده‌اند. در قسمت عقب نیز چراغ‌های بازنگری شده با لامپ‌های جدای مشابه چراغ‌های جلو به چشم می‌خورند. مدل اسپرت جنسیس G70 مدل 2022 فیس لیفت از خروجی‌های اگزوز بیضی‌شکل و پهنی بهره می‌برد که از دو طرف سپر بیرون آمده و بین آنها یک دیفیوزر قرار دارد. این خودرو در کره‌جنوبی در چند رنگ جدید از جمله قهوه‌ای و آبی قابل سفارش است.

جنسیس G70 مدل 2022

برای کابین جنسیس G70 مدل 2022 فیس لیفت نیز به جای صفحه لمسی 8 اینچی از صفحه لمسی بزرگتر 10.25 استفاده شده است که از به‌روزرسانی از راه دور سیستم ناوبری نیز برخوردار خواهد بود. همچنین طراحان، پشت‌آمپرها را نیز بزرگ‌تر کرده‌اند و گوشی های هوشمند نیز اکنون به کمک شارژر بی سیم ارتقا یافته سریع‌تر شارژ می‌شوند. شرکت جنسیس برای ایجاد فضایی آرام در کابین از شیشه‌های آکوستیک استفاده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*