تلویزیون رول شونده OLED ال جی

عرضه تجاری تلویزیون رول شونده OLED ال جی آغاز شد

پس از مدت‌ها انتظار عرضه تجاری تلویزیون رول شونده OLED ال جی آغاز شد. این محصول ال جی به عنوان نوآورانه‌ترین پیشرفت در تکنولوژی تلویزیون طی دهه‌های اخیر محسوب می‌شود.

ال جی الکترونیکس از روز گذشته عرضه تجاری اولین تلویزیون رول شونده جهان با نام LG SIGNATURE OLED R (مدل RX) را در هفت فروشگاه رده اول عرضه محصولات مصرفی الکترونیک کره جنوبی آغاز کرد. این تلویزیون پیشگام با قیمت خرده‌فروشی ۱۰۰ میلیون وون کره جنوبی (۸۷۰۰۰ دلار) قابل خرید است.

LG SIGNATURE OLED R عنوانی بی‌نظیر برای یک قطعه هنری است و مورد استقبال مصرف‌کنندگانی قرار خواهد گرفت که همیشه به دنبال بهترین‌ها بوده و ارزش ذاتی یک ابتکار خلاقانه و سرنوشت‌ساز را درک می‌کنند. این تلویزیون نه‌تنها یک شاهکار استثنائی مهندسی و طراحی کاربر-محور است، بلکه یک اثر هنری است که ارزش و جذابیت هر فضایی را افزایش خواهد داد و با هر سبک زندگی سازگار است.

این تلویزیون پیشگامانه با ظرافتی زیبایی‌شناسانه و حرکت روان نمایشگر OLED رول شونده زیبای خود هر بیننده‌ای را محصور می‌کند و نهایت آمال یک کاربر است و هر دستگاه آن به طور اختصاصی برای مصرف‌کنندگان فهیمش ساخته می‌شود. در کارخانه پیشرفته Gumi ال جی در کره جنوبی این تلویزیون با سختی فراوان و مهارت‌هایی در سطح یک استادکار صنعت‌گر با توجه به تمامی جزئیات تولید می‌شود.

این سطح از وسواس هنرمندانه، از جعبه آلومینیومی پرداخت شده تا کاور مدرن پشمی اسپیکر تولیدی Kvadrat دانمارک در LG SIGNATURE OLED R بازتاب یافته است. خریداران می‌توانند از میان چهار پوشش نفیس به رنگ‌های Signature Black، Moon Gray، Topaz Blue و Toffee Brown یکی را انتخاب کنند و با حکاکی نام یا پیام انتخابی روی بدنه آلومینیومی، محصولی کاملا خاص داشته باشند.

مشخصات تلویزیون رول شونده OLED ال جی

تلویزیون رول شونده OLED ال جی

LG SIGNATURE OLED R از یک نمایشگر OLED منعطف ۶۵ اینچی سیال و روان بهره می‌برد که به کمک تکنولوژی پیکسل‌ خود-نورده و سیستم کنترل نوردهی تک به تک، کیفیت تصویری خارق‌العاده‌ای را خلق می‌کند. اما ورای سخت افزار پیشرفته، این تلویزیون نشان‌دهنده توانمندی بی‌همتای ال جی در ابداع و خلق قابلیت‌های جدیدی است که مستقیما بر منافع مصرف‌کننده موثرند. عبارت R در نام این تلویزیون نه تنها نمایانگر عبارت rollable یا رول شونده است، بلکه به محصولی انقلابی (revolutionary) در حوزه لوازم خانگی اشاره می‌کند و بازتعریفی (redefining) از رابطه تلویزیون با محیط اطراف است که می‌تواند با لمس یک دکمه ناپدید شود.

تلویزیون رول شونده OLED ال جی

آفرینش نفیس ال جی مصرف‌کنندگان را از وابستگی به دیوار رها می‌سازد و مالکانش قادرند تا بدون اختصاص فضایی دائمی برای یک صفحه بزرگ سیاه که فقط هنگام روشن شدن کاربردی خواهد بود، به مدیریت محیط زندگی‌شان بپردازند. به لطف تسلط و تبحر ال جی در تکنولوژی OLED، تلویزیون LG SIGNATURE OLED R با قابلیت تبدیل به سه فرمت نمایش تمام صفحه، نمایش خطی و نمایش صفر، مسیرهای تازه‌ای به روی تجربه کاربری می‌گشاید.

Park Hyoung-sei، رئیس شرکت سرگرمی‌های خانگی ال جی می‌گوید:

اتحاد یکپارچه ابداعات فناورانه و طراحی مورد استفاده در LG SIGNATURE OLED R یک شاهکار بی‌سابقه است که حقیقتا می‌توان آن را یک قطعه هنری دانست. این محصولی کاملا لوکس است که تصورمان از چگونگی عملکرد تلویزیون را متحول می‌کند. این تلویزیون بی‌همتا تجربه کاربری متمایزی خلق می‌کند و راهی تازه برای تفکر درباره فضای اطراف است که بار دیگر تأییدی بر پیشتازی ال جی در بازار تلویزیون‌های رده‌بالا است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی گرونه به نظرم، الان با ۸۰۰۰ دلار میشه بهترین ۸k جهان رو از سونی خرید، ،ال‌جی کیفیت پنل هاشم زیاد جالب نیست در قیاس با سونی که خودش با تکنولوژی های پیشرفته تصویر رو بازسازی میکنه. البته این هم بخاطر جمع شدن نمایشگرش محصول جالبیه ولی باز هم فکر کنم قیمتش خیلی فضایی هست.