انتشار تصاویری جدید از اسمارت فون ال جی جی 4 با نمایشگر خمیده

هرچه به زمان رونمایی از پرچم دار جدید ال جی یا LG G4 نزدیک میشویم ، اخبار ، اطلاعات و شایعت بیشتری پیرامون این محصول جدید ال جی منتشر می گردد.

lg-g4-1

در روز های گذشته رندر های تبلیغاتی ال جی جی 4 منتشر گردید و اکنون هم تصویر رندر شده دیگری از این گوشی بر روی فضای مجازی قرار گرفته است.چیزی که در تمام این تصاویر مشترک به نظر می رسد ، نمایشگر منحنی شکل یا خمیده آن است،چیزی شبیه به LG G Flex اما با انحنای کمتر.

حتی قاب‌هایی که عکس‌های آنها منتشر گشته است، در وبسایت‌های خرده‌فروشی‌ چینی، برای فروش قرار گرفته‌اند! ابعاد ال‌جی جی‌4 بطور رسمی تایید نمی‌گردد اما طبق اخبار منتشره، ابعادی برابر 148.9 × 76.5 × 9.9 میلی‌متر خواهد داشت.

مشخصات فنی این گوشی هنوز بطور دقیق مشخص نشده است، اما طبق گفته‌ها و خبرها، ال‌جی جی4، به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و روی کلید پاور گوشی، مجهز خواهد بود. وجود قلمی همانند آنچه که در گوشی‌های سری نوت سامسونگ وجود دارند، می‌تواند باعث شگفتی و تحیر طرفداران کمپانی ال‌جی شود.

صفحه نمایش این گوشی نیز به احتمال زیاد اندازه‌ای بین 5.3 تا 5.7 اینچ خواهد داشت (جی3 و جی‌فلکس2 ال‌جی، هردو دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی هستند). همچنین احتمال استفاده از رزولوشن 1440 × 2560 پیکسل یا 1620 × 2880 پیکسل نیز در این صفحه نمایش، زیاد است. دوربین این گوشی نیز مطمئنا به سنسور 16 یا 20 مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت و تراشه اسنپدراگون 810 کوآلکام نیز وظیفه پردازش اطلاعات آن را بر عهده خواهد داشت.

با این تفاسیر، بنظر شما، گوشی ال‌جی جی‌4 طبق شایعات منتشر شده، می‌تواند محصولی انقلابی برای این کمپانی باشد؟ یا اینکه این گوشی تنها بروزرسانی سخت‌افزاری از گوشی جی‌3 خواهد بود؟!

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*