انتشار جزئیاتی جدید از پروژه خودروی الکترونیکی اپل

به واسطه اخبار و اطلاعات منتشر شده در هفته های اخیر ، دیگر اطمینان داریم که اپل در حال کار بر روی یک خودروی الکتریکی در قالب پروژه ای با نام رمز تایتان است که بالغ بر 1000 کارمند این شرکت را در یکی از ساختمان‌های نزدیک مقر اصلی اپل در کوپرتینو به خود مشغول کرده است.

امروز وبسایت معتبر اپل اینسایدر (Apple Insider) جزئیات جدیدی از این پروژه را منتشر کرده است. نکات مهم گزارش اپل اینسایدر را در زیر می‌بینید:

• خودروی الکتریکی اپل با نام رمز SG5 شناخته می‌شود.
• این خودرو از مراحل کانسپت (Concept) کاملا عبور کرده است.
• گفته می‌شود که محل دریافت محموله‌های خودروی اپل در «سانی‌ویل» کالیفرنیا قرار دارد. اما شنیده شده که محل اصلی تولید این خودرو در ساختمانی مخفی به نام 175 قرار دارد که متعلق به یک شرکت تحقیقات بازار به نام Sixty Eight است. ممکن است شرکت مذکور توسط خود اپل و برای ردگم کردن و مخفی ماندن تولید این خودرو ثبت شده باشد (این اطلاعات را اپل اینسایدر شخصا تأیید نمی‌کند.)
• بسیاری از متخصصین خودروی بازار به استخدام اپل در آمده‌اند؛ مانند افرادی از شرکت مشهور تسلا موتورز.
• به این کارمندان گفته شده که به هنگام وارد شدن به ساختمان نشان خود را عوض کنند تا توجهات را به سمت خود جلب نکند.

apple-car-1

اپل هیچگاه گزارش‌های مربوط به تولید یک خودروی الکتریکی را تأیید نکرده است. اما همیشه علاقه به خودرو و صنعت خودرو در گفته‌های مدیران اپل مشهود بوده است. در آخرین مورد، تیم کوک در مصاحبه با شبکه CNBC اذعان داشته که خدمات و تکنولوژی‌های مربوط به خودرو، خانه‌ها و سلامت از اهداف بزرگ آینده اپل خواهد بود.

منبع : appleinsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*