سرورهای ایسوس

سرورهای ایسوس بر پایه راهکارهای NVIDIA DPU و EGX معرفی شدند

سرورهای ایسوس بر پایه راهکارهای NVIDIA DPU و EGX معرفی شدند. در ادامه با مشخصات سرورهای جدید شرکت Asus آشنا می‌شویم.

ایسوس به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت IT و تولیدکننده موفق سرور و ایستگاه‌های کاری، مفتخر است تا پشتیبانی سرورهای مبتنی بر GPU خود از فناوری‌های جدیدی در بحث شبکه و امنیت، تحت پلتفرم‌های کمپانی انویدیا را اعلام کند. کمپانی ایسوس مدت‌ها است سرورهایی با کیفیت، همراه با کارایی بالا و نوآوری‌هایی جدید عرضه می‌کند که توانسته است پاسخگوی تقاضای بازاری برای راه‌ حل‌های پردازش داده انویدیا (NVIDIA DPU) نیز باشد.

سرورهای ایسوس دارای تاییدیه پلتفرم EGX از سوی انویدیا است که برای مصارف هوش مصنوعی (AI) و علوم داده (Data Science) بهینه شدند. همچنین ایسوس با ارائه سخت افزار، نرم افزار در کنار گواهینامه‌های سازگاری، مشتریان خود با کارایی بیشتر، عملکرد بهتر، مقیاس پذیری بیش از پیش در کنار امنیتی کامل همراه می‌کند.

ایسوس از پردازشگرهای گرافیکی جدید و آداپتورهای شبکه جدید کمپانی NVIDIA به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد و پلتفرم‌های جدیدی را برای محاسبات مبتنی بر داده (DPU) و گرافیکی (GPU) در مجموعه محصولات خود قرار خواهد داد. همچنین، ایسوس به عنوان یکی از ارائه‌دهنده راهکارهای شتاب دهنده، از پیشترفته‌ترین فناوری‌های روز برای مشتریان خود استفاده می‌کند.

فراتر از هوش مصنوعی با  NVIDIA BlueField DPU

سرورهای ایسوس

در خلال کنفرانس سالانه GTC انویدیا نسل دوم فناوری BlueField یا به عبارتی پیشرفته‌ترین واحد‌های پردازشی داده موجود در دنیا معرفی شد که به مصرف کنندگان امکان میزبانی از شبکه‌های سریع با امنیت و قابلیت ذخیره‌سازی بیشتری ارائه کرده است. در حقیقت، فناوری BlueField-2 ترکیبی از قدرت ConnectX®-6 Dx SmartNIC با هسته‌های قابل برنامه‌ریزی دقیق سری Arm است. این دو ترکیب توانایی بارگیری سخت افزاری برای مجازی‌سازی در قسمت ذخیره‌سازها، کاهش داده‌ها، شناسایی حفره‌ها و تهدیدهای امنیتی را دارند.

در توضیح بیشتر این فناوری می‌توان به عملکرد استاندارد DOCA اشاره داشت که تحت رابط‌های برنامه نویسی منبع باز ساخته شده است. از این استاندارد می‌توان برای نرم افزارهای تعریف شده، سخت افزارهای شتاب دهنده، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، محاسبات ابری و در زمینه مجازی سازی استفاده کرد.

سروهای رده GPU ایسوس برای استاندارد NVIDIA DPU طراحی شدند و مناسب برای محاسبات سنگین (HPC) و هوش مصنوعی (AI) هستند. از طرفی دیگر، سرورهای GPU ایسوس از 4 تا حداکثر 8 اسلات دوگانه برای پردازشگرهای گرافیکی NVIDIA PCIe پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، سرورهای مبتنی بر  GPU ایسوس از فناوری‌های خاص و البته انحصاری مانند Adaptive Topology در مدل ESC8000 G4 برخوردار هستند. این فناوری امکان تغییر وضعیت توپولوژی سیستم را توسط مدیریت خارج از باند ASMB9-iKVM و امکان تغییر تنظیمات سخت افزاری و مسیر یابی کابل‌ها را می‌دهد.

پلتفرم EGX  کمپانی NVIDIA

سرورهای ایسوس

این پلتفرم مخصوص سیستم‌های است که برای هوش مصنوعی بهینه شده که جزو زیر ساخت‌های سازمانی و پردازش داده هستند. سیستم‌های مبتنی بر این پلتفرم، از تریلیون‌ها سنسور اینترنت اشیا (IoT) برخوردارند. این پلتفرم از یک اکوسیستم نرم افزاری غنی و بسیار دقیق با استفاده از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شود تا خدمات AI و 5G را برای مراکزی چون بیمارستان‌های هوشمند، کارخانه‌های رباتیک، فروشگاه‌های هوشمند و بسیاری از مراکز دیگر برساند.

سرورهای ایسوس

ایسوس سرورهایی سازگار با استاندارد NVIDIA NGC شامل مدل‌های ESC8000 G4،  ESC4000 G4 و ایستگاه کاری علوم داده E900 G4 و Pro E800 G4 را ارائه می‌دهد که با قدرت محاسباتی GPU بالا، راه حل‌های تحت شبکه کمپانی NVIDIA، پهنای باند بیشتر و زمان تاخیر کمتر  همراه هستند. همچنین این سرورها در رده سازمانی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خرابی سیستم و برای افزایش بهره‌وری، دارندگان می‌توانند با متخصصان کمپانی NVIDIA در ارتباط باشند. این ویژگی می‌تواند باعث رفع بسیار سریع مشکلات نرم افزاری L1 و برخورداری از مسیرهای بهتر برای L1  و L2 باشد. همچنین، ایسوس به عنوان یک شریک مورد تایید NVIDIA، می‌تواند سرورهای بهینه شده با راه حل‌های نرم افزاری متنوعی را به مشتریان خود برای مصارفی مانند هوش مصنوعی در تنظیمات و مقیاس‌های مختلف ارائه دهد.

سرورهای ایسوس همچنان بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند

سرورهای ایسوس

سرورهای ایسوس از نظر کارایی، محاسبات و بازده انرژی به عنوان بهترین گزینه‌های ممکن برای مراکز داده شناخته شده هستند. سرورهای ایسوس در مدل‌های 1P و 2P که با پلتفرم کمپانی‌های Intel و AMD همراه هستند، تا به امروز توانستند با کسب بیش از 700 رکورد جهانی، عملکرد مطلوب خود را به اثبات برسانند. رکوردهای این سرورها را می‌توان از طریق وب سایت SPEC.org مشاهده کرد. ایسوس همچنین سرورهایی را ارائه می‌دهد که تمرکز بیشتری بر روی عملکرد و توان مصرفی مناسب دارند که در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی به دنبال خواهد داشت. در این بحث نیز، ایسوس به رتبه اول SPEC Power برای هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس دست یافته است.

همکاری بین دو کمپانی ASUS و NVIDIA برای راه حل‌های جامع هوش مصنوعی، محاسبات سنگین و تجزیه و تحلیل داده برای مشتریان همچنان ادامه خواهد داشت.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*