لنوو Legion Pro

لنوو از نسخه شفاف گوشی گیمینگ Legion Pro رونمایی کرد

در تابستان امسال، شاهد معرفی لنوو لیجن پرو بودیم. حالا کمپانی چینی با همان مشخصات فنی، از نسخه شفاف گوشی گیمینگ Legion Pro رونمایی کرده است.

تغییر ایجاده شده در نسخه جدید گوشی گیمینگ Legion Pro به بخش X مانند در پنل عقب آن مربوط می‌شود که شفاف است و قطعات داخلی دستگاه را نمایان می‌سازد. البته دو بخش سفید طرفین X همچنان مات باقی مانده‌اند.

امروزه در کمتر گوشی هوشمندی از ماژول دوربین متحرک استفاده می‌شود؛ اما لنوو لیجن پرو یک دوربین پاپ آپ در لبه کناری خود دارد و حالا با شفاف شدن پنل عقب، مکانیسم حرکتی آن قابل مشاهده است. تماشای بالا رفتن و پایین آمدن این ماژول در زیر قاب دستگاه، می‌تواند جذاب باشد.

اما از مشخصات فنی این گوشی گیمینگ باید به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس و 6 یا 8 گیگ رم اشاره کنیم. ظرفیت حافظه داخلی دستگاه از 128 تا 512 گیگابایت است و ظرفیت باتری آن به 5000 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. برای نمایش محتوا هم از یک پنل آمولد 6.65 اینچی استفاده می‌کند.

لنوو تاریخ فروش نسخه شفاف Legion Pro را اعلام نکرده و تنها از عرضه‌ی آن در آینده‌ی نزدیک خبر داده است. البته احتمال دارد که در تاریخ 11 نوامبر (21 آبان) مصادف با روز مجردها در چین، طرفداران خود را با این محصول سورپرایز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی های شفاف خیلی باحالن😍من که عاشقشونم