رنو مگان 2021

رنو مگان 2021 سدان با تغییرات اندک نسبت به قبل معرفی شد

رنو مگان 2021 سدان معرفی شد. این خودروساز فرانسوی پس از معرفی فیس لیفت مدل‌های هاچبک و استیشن مگان، اکنون از فیس لیفت مدل سدان آن پرده برداشت.

شرکت رنو مدتی قبل فیس لیفت تمامی مدل‌های خانواده مگان به جز نسخه سدان را معرفی کرده بود و اکنون نوبت پرده‌برداری از رنو مگان 2021 نسخه سدان رسیده است. این خودروساز فرانسوی برای مدل سدان نیز همانند مدل‌های هاچبک و استیشن تغییرات اندکی را در نظر گرفته است.

مشخصات رنو مگان 2021 سدان

رنو مگان 2021

رنو مگان 2021 سدان اکنون از چراغ‌های تمام LED، سپر و جلوپنجره جدید با عناصر کرومی بهره می‌برد و طراحان در جلوی قوس چرخ‌ها بادکش‌هایی را برای ارتقای آیرودینامیک خودرو در نظر گرفتند. این خودرو به رینگ‌های جدید با ابعاد 16 تا 18 اینچی مجهز شده است. در قسمت عقب نیز به‌روزرسانی‌هایی در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به چراغ‌های جدید LED و تریم غیر واقعی اگزوز اشاره کرد.

رنو مگان 2021

در کابین نیز تغییراتی به چشم می‌خورد که از جمله آنها می‌توان به پشت آمپرهای دیجیتال 10.2 اینچی اشاره کرد که به صورت یکپارچه از ناوبری نیز برخوردار است. بر اساس نوع تریمی که انتخاب می‌شود، داشبورد این خودرو از یک صفحه نمایش جدید 9.3 اینچی عمودی بهره می‌برد. این صفحه نمایش به سیستم مولتی مدیای ایزی لینک جدید رنو مجهز بوده که می‌تواند موارد مختلفی چون تشخیص صوتی، ناوبری با جست‌وجوی آدرس گوگل، قیمت سوخت، اطلاعات زنده ترافیک، اندروید اتو و اپل کارپلی را ارائه دهد.

رنو مگان 2021

شرکت رنو کنترل‌های دستیار رانندگی را با هدف ارتقای ارگونومی کابین روی فرمان و کنسول مرکزی نصب کرده است. از سایر ویژگی‌های کابین می‌توان به صندلی برقی راننده، آینه وسط الکتروکرومیک جدید، تریم کروم روی کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع و پوشش روی صندلی‌ها اشاره کرد. همچنین بر اساس نوع موتور این خودرو، برای رانندگان 4 حالت رانندگی اکو، کامفورت، اسپورت و مای سنس ارائه خواهد شد.

رنو مگان 2021

رنو مگان 2021 سدان از یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربو نیز بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 115 اسب بخار تولید کند. یک گیربکس 6 سرعت دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. از سایر موتورهای این خودرو نیز می‌توان به پیشرانه 1.3 لیتری با قدرت 140 اسب بخار به همراه گیربکس 6 سرعت دستی یا گیربکس 7 سرعت دو کلاچه اشاره کرد. فقط یک موتور دیزلی از نوع 1.5 لیتری 115 اسب بخاری برای این خودرو قابل انتخاب است که به دو گیربکس اشاره شده متصل می‌شود.

رنو مگان 2021

از لحاظ ایمنی نیز این خودرو از سیستم‌های جدیدی چون اتوهلد بهبود یافته، هشدار ترافیک پشتی، ترمز اضطراری فعال با تشخیص عابران پیاده و کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت بهره می‌برد. این خودرو همچنان در کارخانه‌های ترکیه به تولید خواهد رسید و از ترکیه به 30 کشور مختلف در اروپای مرکزی، شرقی و خاورمیانه صادر می‌شود.