اپل آیفون 12 و شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 - Galaxy S21

آیا شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 نیز ناپدید خواهد شد؟!

به دنبال حرکت شرکت اپل در حذف شارژر همراه با گوشی‌های آیفون 12 حال ممکن است شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 – Galaxy S21 نیز به هنگام عرضه در دسترس کاربران قرار نگیرد.

چندی پیش شرکت اپل از پرچمداران خانواده آیفون 12 رونمایی کرد؛ درحالی که یکی از اتفاقات مهم درباره آن‌ها، نداشتن شارژر و هندزفری بی‌سیم (یا حداقل باسیم) بود.

این مسئله به سرعت به یکی از از مشکلات بزرگ و مورد اعتراض کاربران تبدیل شده و در تمامی نقدهای حاضر درباره این گجت، توسط رسانه‌ها ثبت شد؛ با این وجود، نکات مثبتی درباره آن وجود دارد که ممکن است سایر برندها را نیز به سمت دنبال کردن این حرکت بکشاند.

شارژر سامسونگ گلکسی اس 21

اپل آیفون 12 و شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 - Galaxy S21

سامسونگ درواقع یکی از شرکت‌هایی بود که در تمامی صفحات اجتماعی خود (اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر) این کار اپل درباره حذف کردن شارژر و هندزفری در جعبه گوشی‌ها را به تمسخر گرفت. همانطور که تصویر بالا، نمایان‌گر این موضوع است؛ در این تصویر پست شرکت سامسونگ نمایش داده شده که در آن عکس یک شارژر همراه با متنی طعنه‌آمیز گذاشته شده است.

با این وجود، اخیرا شایعاتی درباره گوشی Galaxy S21 منتشر شده که طبق آن‌ها، گفته می‌شود که به زودی تمامی شرکت‌ها و بخصوص سامسونگ همگی اسمارت‌فون‌های بعدی خود را بدون شارژر و هندزفری عرضه خواهند کرد، اما آیا این ایده خوبی است؟

اگر به گفته‌های شرکت اپل درباره این حرکت توجه کنیم، ظاهرا حذف کردن شارژر همراه در جعبه گوشی‌ها یک انتخاب بسیار درست خواهد بود؛ چراکه با این کار، جعبه گوشی‌ها بسیار کوچک‌تر شده و قاعدتا تعداد بسیار بیشتری از آن‌ها قابل حمل و نقل برای ارسال به سایر کشورها خواهد بود.

به علاوه، اظهارات اپل درباره محافظت از محیط زیست نیز نکته قابل توجهی است که احتمالا توسط بسیاری از کاربران پذیرفته نخواهد شد. طبق گفته این شرکت با تولید نشدن شارژرهای بیشتر، پلاستیک کمتری در محیط زیست رها خواهد شد که خود بسیار به سالم ماندن کره زمین کمک می‌کند.

اپل آیفون 12 و شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 - Galaxy S21

به هر حال اگر شما کسی باشید که قصد خرید یکی از گوشی‌های آیفون 12 و همچنین گوشی مورد انتظار سامسونگ گلکسی اس 21 را دارید، به احتمال بسیار زیاد یک یا چند شارژر اضافه نیز در کمد خود و در کنار سیم‌های قدیمی و بی‌استفاده خود خواهید داشت.

همچنین ممکن است بسیاری از کاربران این کار را یک حرکت سودجویانه و خودخواهانه از سوی اپل بدانند؛ درحالی که اگر به قیمت‌ها دقت کنیم، گوشی آیفون 12 با قیمتی 699 دلاری عرضه شد که به نحوی برابر با هزینه خرید یک گوشی آیفون 11 در سال گذشته خواهد بود. به علاوه، برداشتن شارژر از جعبه گوشی‌ها، اقدامی بود که مانند حذف شدن جک‌های هدفون به هر حال ممکن بود که روزی اتفاق بیافتد و انتظار می‌رود که به‌زودی توسط سایر شرکت‌ها نیز دنبال شود.

با این حال، تاکنون هیچ خبر رسمی از شرکت سامسونگ، درباره عرضه بدون شارژر گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 منتشر نشده و پست ذکر شده نیز در صفحه‌های اجتماعی این شرکت همچنان وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعاً این چه کاریه که شرکت‌های مختلف دارن انجام میدن همه شون به صورت کورکورانه دارند از اپل تقلید می کنند مثلاً طراحی دوربین آیفون ایکس و حذف جک هدفون از آیفون

  2. واقعاً این چه روند مزخرفی که شرکت‌ها در پیش گرفتند دقیقاً هرکاری که اپل انجام میده بقیه شون توی سرش میان انجام میدن مثل طراحی دوربین های آیفون ایکس راهمون حذف جک هدفون از آیفون سون که بلافاصله در شرکت های بعدی ما شاهدش بودیم

  3. حواست باشه گم نکنی😂با سیم یا بی سیم بودن فرقی نداره