روترهای سری AX ایسوس

روترهای سری AX ایسوس برای کنسول‌های جدید گیمینگ بهترین راهکار شبکه هستند

روترهای سری AX ایسوس با قابلیت‌های ویژه خود بهترین راهکار شبکه برای کنسول‌های جدید گیمینگ یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هستند.

به جرات می‌توان گفت در دو سال اخیر، با معرفی و فراگیر شدن شبکه بی سیم WiFi 6، کاربران مجاب شدند تا از شبکه‌های گیگابیتی کابلی و پر دردسر به پوشش بی دردسر شبکه‌های WiFi برای مصارف خانگی رو بیاورند. یکی از بزرگترین معایب شبکه‌های کابلی ثابت بودن آن و محدودیت تعداد پورت و سختی افزایش کاربر در شبکه است. در کنار آن مشکلاتی نظیر سوکت، پارگی کابل و محدودیت سرعت و تجهیزات گران قیمت نیز از دردسرهای همیشگی شبکه‌های مبتنی بر کابل است که با معرفی و فراگیر شدن راهکار شبکه WiFi 6 حتی نیاز به فکر کردن در مورد مسائل مطرح شده برای راهکار کابل شبکه را به فراموشی می‌سپاریم.

روترهای سری AX ایسوس ویژه کنسول‌های جدید گیمینگ

روترهای سری AX ایسوس

ایسوس یکی از موفق‌ترین برندهای تولید کننده تجهیزات شبکه در دنیا، محصولاتی منطبق با استاندارد WiFi 6 عرضه کرده است. برای استفاده از این راهکار جدید و سودمند، نیاز به روتر‌هایی با استاندارد 802.11ax است که اغلب روترها و محصولات شبکه جدید ایسوس از این رابط پشتیبانی می‌کند و علاوه بر سرعت بالا و امنیت مضاعف، ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر شبکه گیمینگ اختصاصی با استفاده از QoS Adaptive، wtfast، AiMesh و AiProtectio شبکه ای بی نقص و حرفه‌ای را برای استفاده همزمان دستگاه‌های سازگار جدید مانند کنسول‌های نسل نهم Sony و Microsoft  به صورت پایدار در اختیار کاربران قرار داده است.

یکی از محصولاتی که در این روزها، اخبار بسیاری از آن منتشر شده، نسل جدید کنسول های گیمینگ نظیر PlayStation 5 و XBOX Series X است که راهکار شبکه آن شامل WiFi 6 می‌شود. به لطف این راهکار، لگ و وقفه در بازی‌های شبکه‌ای بسیار کمتر خواهد بود و امکان استریم محتوای 4K نیز با نرخ مطلوب در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

PC گیمرها مدت‌ها پیش طعم استفاده از این فناوری را چشیده و اکثر مادربردهای ایسوس با چیپست اینتل و AMD، از رابط شبکه WiFI 6 برخوردارند. موبایل‌ها و لپ تاپ‌های جدید نیز با رابط شبکه پرسرعت WiFi 6 و دستگاه‌های سازگار با این رابط شبکه بی سیم به چشم می‌خورند.

با پیشرفت فناوری‌های شبکه و ارتباطات، در حال حاضر دستگاه‌های الکترونیکی که به آداپتر شبکه بی سیم مجهز هستند، در حال به‌روزرسانی خود و سازگاری با شبکه‌های مبتنی بر WiFi 6 هستند تا از مزایای فوق‌العاده این فناوری جدید استفاده کنند. این امکانات شامل سرعت پهنای باند و نرخ انتقال شگفت‌انگیز تا 9.6 گیگابیت بر ثانیه برای هر باند، پروتکل امنیتی فوق‌العاده WPA-3 و سازگاری بهتر با دستگاه‌های مرتبط در شبکه است.

برای استفاده بی دغدغه از کنسول های جدید گیمینگ، محصولات شبکه ایسوس با گارانتی رسمی در دسترس شماست.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*