پیام های زماندار واتساپ - WhatsApp

قابلیت پیام های زماندار واتساپ به‌زودی در دسترس خواهند بود

قابلیت جدید پیام های زماندار واتساپ – WhatsApp به کاربران اجازه می‌دهد تا پیغام‌ها پس از مدتی پاک شوند و فضای کمتری از گوشی را اشغال کنند.

مدت‌هاست که واتساپ، به عنوان یک رقیب برای دو غول شبکه‌های اجتماعی، یعنی تلگرام و اینستاگرام به حساب می‌آید. با این وجود، محدودیت‌ها و همچنین کمبود ویژگی‌ها باعث شده تا این پیامرسان چندان پر طرفدار نبوده و صرفا به دلیل امنیت بالا مورد استفاده قرار بگیرد.

با این وجود، امروز ویژگی جدید WhatsApp تحت عنوان پیام های زماندار و یا پاک شونده (Disappearing Mesages) معرفی شده که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند تا پیغام‌های خود و مخاطبین انتخاب شده را تا پس از هفت روز پاک کنند. این کار بدون شک از حجم پر شده حافظه گوشی کمتر خواهد کرد اما اگر شما هم از افرادی باشید که به نگه داشتن پیام‌های خود اهمیت می‌دهید، عملا این قابلیت برای شما بی‌استفاده خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که این قابلیت برای تمامی مخاطبان فعال نشده و به انتخاب کاربر خواهد بود.

پیام های زماندار واتساپ

پیام های زماندار واتساپ - WhatsApp

نحوه فعال سازی این گزینه جدید، با نگه داشتن نام یک مخاطب خاص و سپس انتخاب کردن Disappearing Messages از Off به On است. دقت کنید که با انجام این کار، تمامی پیام‌های شما در یک دوره زمانی (مثلا ۷ روزه) پاک خواهد شد اما اگر از پیام‌های خود نسخه پشتیبان (Back Up) گرفته باشید، مجددا قادر به بازگردانی آن‌ها خواهید بود.

همچنین علاوه بر این ویژگی، در به‌روز رسانی بعدی واتساپ شما با رفتن به منو Manage Storage در تنظیمات این پیامرسان، می‌توانید فایل‌های تکراری و یا سنگین (بالای 5 مگابایت) را مشاهده و در صورت نیاز حذف کنید. به هر حال این کار به آزاد شدن حافظه گوشی بسیار کمک خواهد کرد، اما باید تا زمان انتشار نسخه جدید این پیامرسان و امتحان کردن ویژگی‌های جدید آن صبر کنیم.

تاریخ به‌روز رسانی بعدی پیامرسان واتساپ هنوز اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش مث تلگرام قابلیت حذف پیام های دو طرفه و بش اضافه کنه