نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل

اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل روز جمعه 16 آبان شروع خواهد شد

اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل از روز جمعه 16 آبان شروع می‌شود و تا یکشنبه 18 آبان ادامه خواهد داشت. در این نوآوردگاه 10 تیم استارتاپی حضور دارند.

اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل از روز 16 تا 18 آبان 99 در ایستگاه نوآوری شریف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد. در این نوآوردگاه ده تیم استارتاپی شرکت‌کننده که بعد از ثبت نام در ارزیابی اولیه پذیرفته شدند، حضور خواهند داشت.

جزئیات برگزاری نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل

دکتر حسن بولوردی، معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مدیرعامل مجموعه ایرانسل لبز و مهندس محمد خلج، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره اسنپ و عضو هیئت‌مدیره ایرانس ‌لبز در روز جمعه 16 آبان با سخنرانی خود این نوآوردگاه را آغاز خواهند کرد و پس از آن کارگاه‌های مختلف برگزار خواهند شد. گفتنی است مجموعه ایرانسل لبز (Irancell Labs)، شامل سه بخش «تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از سال قبل، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور تأسیس شده است.

نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل

روز یکشنبه 18 آبان 99 روز پایانی این نوآوردگاه خواهد بود که در این روز دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل اپراتور ایرانسل حضور پیدا کرده و سخنرانی خواهد کرد. همچنین تیم‌های شرکت‌کننده نیز ایده خود را در حضور داوران ارائه خواهند کرد و در پایان هم تیم‌های برتر در فرایندهای پیش‌شتاب‌دهی/ شتاب‌دهی پیروز خواهند شد. گفتنی است شتاب‌دهنده کهکشان مرکز نوآوری ایرانسل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجوز داشته و فعالیت خود را از مهر 99 شروع کرده است.

از مهم‌ترین زمینه‌های مورد حمایت شتاب‌دهنده کهکشان مرکز نوآوری ایرانسل می‌توان به توسعه خدمات در زمینه سلامت دیجیتال (E-Health)، شناسه دیجیتال (Digital ID)، امتیازدهی اعتباری (Credit Scoring)، خدمات سبک زندگی دیجیتال (Digital Lifestyle Services)، خدمات مبتنی بر بستر ابری (Cloud-based Services)، توسعه خدمات در زمینه تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising) و خدمات ویدیو بر مبنای تقاضا (Video on Demand) اشاره کرد. همچنین تیم‌های استارتاپی با مراجعه به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب‌سایت ایرانسل لبز به نشانی labs.irancell.ir می‌توانند در این زمینه‌های مورد حمایت اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*