موتو جی ۵ جی و موتو جی ۹ پاور

گوشی‌های اقتصادی موتو جی ۹ پاور و موتو جی 5G معرفی شدند

موتورولا از دو گوشی اقتصادی موتو جی ۹ پاور – Moto G9 Power و موتو جی ۵ جی – Moto G 5G با امکاناتی قابل تحسین و قیمت اقتصادی معرفی کرد.

خیلی زود پس از آنکه رولاند کوانتد مشخصات فنی کامل گوشی موتو جی ۹ پاور را در توییتر منتشر کرد٬ موتورولا رسماً از جدیدترین گوشی میان‌رده اندرویدی خودش رونمایی کرد.

موتو جی ۹ پاور

موتو جی ۵ جی و موتو جی ۹ پاور

این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی پشتی بهره می‌برد که یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز آن را همراهی می‌کنند. وزن این دیوایس ۲۲۱ گرم بوده و ضخامت آن نیز ۹.۶۶ میلی‌متر است. این گوشی اقتصادی اندرویدی از یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که می‌تواند با یک بار شارژ تا ۶۰ ساعت استفاده شود. اسکنر اثر انگشت نیز در زیر لوگو کمپانی موتورولا روی قاب پشتی گوشی جای گرفته است.

با تمام این ویژگی‌های جذابی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم٬ قیمت گوشی Moto G9 Power فقط ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد. با این قیمت شما حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار خواهید داشت. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی +HD از نوع LCD با یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تجهیز شده است.

کوالکام از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ در قلب تپنده‌ی گوشی اقتصادی جدید خودش استفاده کرده است٬ در حالی که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقاء از طریق یک کارت حافظه میکرو اس دی آن را همراهی می‌کنند. این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۰ را با رابط کاربری My UI موتورولا در اختیار کاربران می‌گذارد. باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز از طریق درگاه USB-C با توان ۲۰ وات شارژ می‌شود.

گوشی Moto G9 Power در رنگ‌های بنفش و سبز وارد بازارهای اروپایی٬ آمریکای لاتین٬ خاورمیانه و آسیایی خواهد شد.

موتو جی 5G

موتو جی ۵ جی و موتو جی ۹ پاور

شبکه‌ی 5G به آرامی در حال گسترش پیدا کردن در جهان٬ به خصوص قاره اروپا است. از این رو موتورولا تصمیم گرفته یک گوشی مقرون به صرفه با تجربیاتی از نسل گذشته را به کاربران ارائه کند. موتو جی ۵ جی جدیدترین گوشی این شرکت است که از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد و به چیپست اسنپدراگون 750G تجهیز شده است.

این گوشی از دوربین پشتی سه‌گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا-واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌ماند که از طریق درگاه USB-C با توان ۲۰ وات شارژ می‌شود. این گوشی همچنین از بدنه‌ای با تآییدیه IP52 برای مقاومت در بذابر پاشش آب و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در پایین فریم خود بهره می‌برد. بخش نرم افزاری آن نیز با اندروید ۱۰ و رابط کاربری MY UX تکمیل می‌شود.

موتورولا٬ گوشی Moto 5G را در دو نسخه خاکستری و نقره‌ای و با قیمت ۳۰۰ یورو برای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. همینطور پیش بری تیشه به ریشه خودت میزنی….

  2. موتورولا تو مسلمون نیستی 😐

  3. امیدوارم حداقل راه برندایی مثل موتورولا و ریلمی به بازار مثل آنر و ردمی باز بشه
    بیشتر از بسته شدن واردات ، از خرید گوشی ایرانی میترسم