یک گوشی فوق باریک دیگر از اوپو در راه است : منتظر Oppo R7 باشید

کمپانی تولید کننده تلفن همراه چینی اوپو ( Oppo ) که به تولید گوشی های بسیار نازک و البته ارزان قیمت مشهور است در حال کار بر روی جانشین محصول قبلی خود یعنی اسمارت فون Oppo R5 می باشد.این گوشی میان رده اخیرا توسط مقامات مخابراتی اندونزی با عنوان Oppo R7f تایید شده است.

بنا به شایعات منتشر شده ، گوشی چینی اوپو R7 مجهز به یک پردازنده ی هشت هسته ای ۶۴ بیتی مدیا تک MT6795، اتصال LTE و یک  دوربین ۲۰٫۷ مگا پیکسلی است که ویژگی های نسبتا خوبی به نظر می رسد.

اگر به یاد داشته باشید R5 این شرکت یک گوشی فوق العاده باریک با ضخامت ۴٫۸۵ تنها  میلی متر بود که آن را در میان باریکترین گوشی های جهان قرار می‌داد. به احتمال زیاد نسل جدید این گوشی نیز یک گوشی باریک اندام و زیبا خواهد بود.

البته امیدواریم شرکت اوپو قابلیت ‌های اصلی و مهم یک گوشی هوشمند را فدای باریکی و ظاهر زیبای آن نکند چرا که گوشی R5 فاقد جک 3.5 میلی‌متری صوتی استاندارد بوده و باتری آن نیز قدرت کمی دارد.

OPPO-R5

اوپو گوشی های هوشمند خود را همانند آنچه که در  R5 دیدیم، به صورت جهانی به فروش می‌رساند. بنابراین پیش‌بینی می‌شود محصول جدید این شرکت نیز در سطح جهانی عرضه شود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*