سری وان پلاس 9

سری وان پلاس 9 در سه مدل عرضه خواهد شد

معمولا OnePlus در نیمه اول هر سال، دو مدل از گوشی های خود را عرضه می‌کرد؛ اما احتمالا اعضای سری وان پلاس 9 را سه مدل تشکیل می‌دهند.

حتما شنیده‌اید که سامسونگ در رونمایی از خانواده گلکسی اس 21 عجله دارد. اما بنابر شایعات، کمپانی OnePlus هم می‌خواهد پرچمداران جدید خود را زودتر و بیشتر از همیشه معرفی کند. ظاهرا به جای نیمه‌های آوریل، در ماه مارس 2021 سه گوشی از سری وان پلاس 9 را ملاقات خواهیم کرد.

به ادعای منبع ما، شماره LE2110 برای مدل استاندارد این سری است. شماره‌های LE2117-LE2119-LE2120 هم به نسخه‌های مختلف وان پلاس 9 پرو تعلق دارند. ولی یک دستگاه دیگر نیز هست که شماره مدل LE2127 دارد و می‌تواند پسوند T یا چیزی دیگر در نام خود داشته باشد.

مشخصات گوشی های سری وان پلاس 9

از مشخصات قابل انتظار این پرچمداران، می‌توانیم به چیپ اسنپدراگون 875، نمایشگر OLED با نرخ ریفرش 144 هرتز، تاییدیه IP68 و اسپیکرهای استریو اشاره کنیم. پشتیبانی از شارژ سریع 65 و NFC را هم نباید از قلم بیندازیم. البته خبری از دوربین زیر نمایشگر نیست؛ در عوض، دوربین سلفی درون حفره‌ی مرکزی صفحه نمایش جای خواهد داشت.

اما تعجیل احتمالی در رونمایی از گوشی های سری وان پلاس 9 چه علتی دارد؟ مواجه شدن هواوی با تحریم و مشکلات برآمده از آن، فرصتی به سایر کمپانی‌ها داده تا خلا به وجود آمده در بازار موبایل را پر کنند. این می‌تواند یکی از دلایل باشد.

وان پلاس 8 تی

وان پلاس 8 تی

از طرفی، برخی معتقدند خود این کمپانی می‌داند که گوشی تازه عرضه شده‌ی وان پلاس 8 تی ارتقای قابل توجهی نسبت به نسل قبل نداشت و نمی‌تواند فروش خوبی را رقم بزند. پس OnePlus نیاز به محصولات تازه‌ای دارد تا مشتریان بالقوه را از دست ندهد.

البته پیش از پرچمداران جدید، باید منتظر رسیدن وان پلاس N10 و N100 باشیم. ظاهرا اولی نسخه‌ای از وان پلاس نورد با تراشه اسنپدراگون 690 برای عرضه در بازار آمریکاست. دومی هم با تجهیز به اسنپدراگون 460 به عنوان ارزان‌ترین موبایل این کمپانی وارد عرصه‌ی رقابت خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*