مقاومت گوگل پیکسل 4 ای - Google Pixel 4a

تست مقاومت گوگل پیکسل 4 ای ؛ موتور جدید گوگل

در ویدئو تست مقاومت گوگل پیکسل 4 ای – Google Pixel 4a میزان دوام این گوشی پلاستیکی را در مقابل آتش، چاقو و فشار دست خواهیم سنجید.

شرکت گوگل به عرضه گوشی‌های میان‌رده، که با قیمتی مناسب قدرت کافی برای انجام کارهای روزمره را فراهم می‌کنند معروف است و امسال نیز حدود یک ماه پیش، گجت جدید خود با نام Google Pixel 4a را در بازار عرضه کرد. گرچه این گوشی تنها در کشورهای خاصی عرضه شد و تهیه آن در کشور ما شرایط خود را دارد.

شرکت گوگل در طراحی جانشین پیکسل 3 ای سعی کرده تا با قرار دادن یک نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED ویژگی نرخ تازه سازی تصویر ۹۰ هرتزی را به سری a اضافه کند. همچنین در زمینه سخت‌افزار، پیکسل 4 ای دارای پردازنده اسنپدراگون 730G همراه با ۶ گیگابایت فضای رم است که برای انجام فعالیت‌های روزانه گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. به علاوه، وجود برنامه مخصوص دوربین گوگل می‌تواند با قابلیت‌های بی‌نظیر خود یک گزینه مهم برای خرید این گوشی باشد.

با این وجود، از نقاط ضعف Google Pixel 4a می‌توان به بدنه پلاستیکی و گلس نمایشگر گوریلا ۳ آن اشاره کرد؛ چیزی که در تست مقاومت امروز گجت تی وی، در مقابل آتش، چاقو و فشار دست آزمایش خواهد شد.

تست مقاومت گوگل پیکسل 4 ای