برنامه Gcam دوربین گوگل

برنامه Gcam چیست و چگونه در گوشی‌های اندرویدی نصب می‌شود؟

برنامه Gcam دوربین گوگل مخصوص گوشی‌های سری پیکسل را شبیه‌سازی می‌کند و ما در این مطلب به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را در سایر دستگاه‌های اندرویدی نصب کنید.

گوشی‌های پیکسل به دلیل حمایت مستقیم از سازنده خود یعنی گوگل، همیشه ویژگی‌های جالبی را دریافت می‌کنند که یکی از آن‌ها برنامه Google Camera یا همان دوربین گوگل است. این برنامه پیشرفته، با استفاده از قابلیت‌های خود به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر واقعیت افزوده و یا فیلم‌برداری با کیفیت بالاتر را تجربه کنند، اما نکته مهم درباره آن، این است که Google Camera تنها روی دستگاه‌های سری پیکسل به صورت پیش‌فرض وجود دارد.

Gcam چیست؟

برنامه Gcam دوربین گوگل

اپلکیشن Gcam درواقع یک نسخه شبیه‌سازی شده از دوربین گوگل در گوشی‌های پیکسل است که در نسخه‌های مختلف پس از عرضه به‌روز رسانی رسمی برای Google Camera آن را هک کرده و قابلیت‌هایش را به برنامه دستکاری شده منتقل می‌کنند.

نسخه‌های پیشین برنامه دوربین گوگل برای نصب در سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز در گذشته هک شده بودند، اما اینبار با عرضه نسخه جدید 8.0 دیگر کاربران قادر به ارتقا آن نبوده‌اند. با این وجود، امروز بالاخره نسخه Mod این نسخه نیز در دسترس قرار گرفته و می‌توانید آن را برای دستگاه خود دریافت کنید.

نصب برنامه Gcam

قابلیت‌های دوربین Gcam 8.0

فیلمبرداری در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه (و کیفیت 4K در بعضی دستگاه‌ها).
دکمه سریع برای تغییر وضوح ویدئو
حالت DND اتوماتیک هنگام فیلمبرداری
تنظیمات پیشرفته نور و کیفیت HDR برای گرفتن تصاویر طبیعی‌تر
بهینه‌سازی قسمت واقعیت افزوده (AR)
تنظیمات به‌روز رسانی شده

نسخه 8.0 این برنامه در حال حاضر برای تمامی در دسترس قرار دارد اما به گفته سازندگان، باید دقت کنید که سیستم عامل گوشی شما حتما اندروید ۱۰ باشد؛ چراکه قابلیت‌های این برنامه جدید تنها با اندروید ۱۰ سازگار خواهد بود.

برای دانلود برنامه روی این لینک کلیک کرده و در صفحه باز شده فایل با فرمت Apk را دریافت و نصب کنید. همچنین دقت کنید که این برنامه در حال حاضر در حالت بتا قرار دارد و ممکن است برخی باگ‌ها را داشته باشد. به علاوه، اگر از دستگاه قدیمی‌تری با دوربین مناسب استفاده می‌کنید، می‌توانید نسخه ۷.۴ یا هر نسخه‌ای که با دستگاه شما سازگار است را دریافت و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*