بازگردانی کانال تلگرام حذف شده

نحوه برگرداندن کانال تلگرام وقتی که سازنده آن دیلیت اکانت کرده است

برای برگرداندن کانال تلگرام خود وقتی که حساب کاربری‌تان را حذف یا به اصطلاح دیلیت اکانت کرده‌اید، باید از طریق روش زیر اقدام کنید.

یکی از اشتباه‌های بزرگ سازندگان کانال‌های تلگرامی این است که به دلایل مختلف حساب کاربری خود را حذف یا به اصطلاح دیلیت اکانت می‌کنند. در این صورت چگونه باید کنترل مجدد کانال تلگرام خود را به دست بیاوریم؟ اگر یک کانال تلگرامی دارید، بهتر است اکانت خود که با آن ادمین کانال هستید را پاک نکنید، اما در صورتی که این اتفاق برای شما رخ داد، ما در این مطلب آموزش می‌دهیم که چه کاری باید انجام دهید تا دوباره بتوانید کانال تلگرامی‌تان را به کنترل خود دربیاورید.

روش برگرداندن کانال تلگرام

در اولین قدم باید با همان شماره موبایلی که کانال را ساختید، به این لینک بروید:

https://telegram.org/support

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، قسمتی را مشاهده می‌کنید که عنوان Please Describe Your Problem در آن نوشته شده است. در این قسمت، متن زیر را کپی کنید و در جای خالی اول شماره تلفن خود که با آن کانال را ساخته‌اید و در جای خالی دوم آی دی کانال خود را وارد کنید:

Hi. My Telegram channel with number …. and ID …. has been deleted by myself by mistake. Please return the ownership of this channel to me with a thorough and quick review. Thanks

بازگرداندن کانال پاک شده تلگرام

در ادامه در بخش مربوط به ایمیل، یک آدرس ایمیل معتبر و متعلق به خود را وارد کنید، چون ممکن است نیاز باشد که آن را بررسی کنید. در بخش دیگر نیز شماره موبایل شما خواسته می‌شود که در آن باید شماره تلفن سازنده کانال را بنویسید و گزینه Submit را بزنید.

این‌ها تنها کارهایی هستند که از دست شما برمی‌آید. پس از این باید منتظر باشید تا تلگرام جواب شما را بدهد و احتمالا کانال تلگرامی‌تان را به شما بازگرداند.

آیا این روش برای بازیابی چنل تلگرام پاک شده توسط ادمین موثر است؟

تجربه ما در تیم گجت نیوز ثابت کرده در صورتی که مدت زمانی طولانی از پاک شدن کانال شما نگذشته باشد، احتمالا تلگرام چنل را به شما بازگرداند. البته بهتر است به یاد داشته باشید پس از ثبت درخواست بازگشت چنل پاک شده توسط ادمین، یک ایمیل از طرف تیم پشتیبانی تلگرام دریافت خواهید کرد. با توجه به این مورد، بهتر است ایمیلی را ثبت کنید که به صورت کامل به آن دسترسی دارید.

بازیابی کانال تلگرام خودم

در کنار این موضوع، بهتر است به یاد داشته باشید که پس از ارسال درخواست پشتیبانی، ممکن است نیاز باشد با تیم پشتیبانی تلگرام ارتباط ایمیلی خود را ادامه دهید. برای این که بتوانید راحت‌تر اکانت تلگرام خود را پس بگیرید، بهتر است در ایمیل‌های خود نکات گرامری را رعایت کنید. برای این کار، می‌توانید سراغ استفاده از برنامه آنلاین گرمرلی بروید؛ این برنامه به شما کمک می‌کند تا ایمیل خود را از نظر گرامری به صورت درست ارسال کنید.

بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که این تنها راه بازگرداندن کانال پاک شده تلگرام است و کسانی که ادعا می‌کنند می‌توانند با ورود به اکانت شما چنل پاک شده را باگردانند، به دنبال کلاهبرداری هستند و نباید به آن‌ها اعتماد کنید. در صورتی که در پروسه بازگردانی کانال دچار مشکلی شدید، می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب از ما یا دیگر کاربران سوالات خود را بپرسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با سلام، چند وقت طول میکشد تا تلگرام پاسخ دهد؟ اگر نداد یعنی ناموفق بوده درخواستمون؟

  2. عالی بود من یک کانال دارم حواسم نبود دلیت اکانت کردم الان مالک اون نیستم امید که برگردونن بهم

  3. سلام ممنون از آموزشتون فقط معمولا چقدر بعد تلگرام جواب میده؟ چند روز باید صبر کنم؟

  4. خیلی مفید بود ممنون