قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما تا 10 درصد افزایش یافت + جدول

طبق مصوبه جدید شورای عالی هواپیمایی کشوری، قیمت بلیط هواپیما توسط شرکت‌های هواپیمایی حداکثر تا 10 درصد نرخ‌نامه مصوب قبلی افزایش پیدا می‌کند.

تکلیف نرخ پروازهای داخلی پس از جلسه‌های متعدد مشخص شد. از این رو بر اساس مصوبه جدید شورای عالی هواپیمایی کشوری، قیمت بلیط هواپیما داخلی نسبت به جدولی که توسط انجمن شرکت‌های هواپیمایی در خرداد 99 اعلام شد، حداکثر 10 درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین تصمیم بر آن شد که محدودیت ارزان‌ترین قیمت برای شرکت‌ها از جدول قیمتی حذف شود و دیگر هیچ حداقل قیمتی در نرخ‌ها وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، هیچ شرکتی اجازه ندارد بالاتر از سقف تعیین شده، قیمتی را افزایش دهد.

جزئیات افزایش قیمت بلیط هواپیما

هرچند تا به امروز لیست قیمت جدید در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر نشده است، اما ایرلاین‌ها اجازه ندارند نرخ بلیط پروازهای داخلی خود را از نرخ‌نامه قبلی بیشتر از 10 درصد افزایش دهند. طبق این لیست بالاترین قیمت به پرواز قشم ایر تعلق دارد. حداکثر نرخ این پرواز در خرداد سال جاری 994 هزار و 900 تومان بود که طبق مصوبه جدید قیمت آن نباید از 1 میلیون و 94 هزار و 390 تومان بیشتر شود.

در جدول پروازهای داخلی با مبدا تهران نیز 60 مسیر و مقصد مختلف به چشم می‌خورد که حداکثر قیمت به پرواز تهران-چابهار با قیمت 1 میلیون و 86 هزار و 580 تومان و کمترین قیمت نیز به پرواز تهران-سمنان با قیمت 481 هزار و 800 تومان تعلق دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک حداکثر مجاز قیمت بلیط هواپیما در 58 مسیر پروازی دیگر را در جدول اعلامی مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کلا همه چیز افزایش یافته کشور های خارجی قیمت پول هواپیماشون انقدر گرونه واقعا؟

  2. چون کسی نمیره دارن زیاد میکنن