جدایی آنر از هواوی

جدایی آنر از هواوی خدمات پس از فروش را مختل نمی‌کند

خبر جدایی آنر از هواوی به طور رسمی تایید شد؛ اما مدیران Honor می‌گویند که این موضوع، روی فعالیت‌های اجرایی و خدمات پس از فروش کمپانی تاثیری نمی‌گذارد.

هواوی خبر فروش برند آنر به کمپانی Zhixin New Information Technology را رسانه‌ای کرد. مالک جدید، کنسرسیومی متشکل از 30 کارگزار و معامله‌گر آنر و “گروه توسعه شهر هوشمند شنژن” است. این معامله حدودا 15.2 میلیارد دلاری، شامل تمام دارایی‌های تجاری برند آنر می‌شود و به محض نهایی شدن، هواوی هیچ سهمی از کمپانی جدید نخواهد داشت. اما جدایی آنر از هواوی چه تحولاتی را رقم می‌زند؟

جدایی آنر از هواوی

از مقامات اجرایی شروع ‌کنیم: مثلا «ژائو مینگ» که پیش از جدایی آنر از هواوی رئیس این برند بود، حالا به عنوان مدیرعامل آنرِ مستقل کار می‌کند. همراه با او، چند مقام بلندپایه دیگر هم از هواوی به آنر کوچ خواهند کرد.

البته این کمپانی اطمینان داده است که تمام فعالیت‌ها باثبات تداوم می‌یابند و هیچ مشکلی بابت خدمات پس از فروش وجود ندارد. همچنین مشتریان می‌توانند مثل قبل، از همان خدمات اورجینال بهره ببرند و فقط محصولاتی که از این پس عرضه می‌شوند، مبتنی بر سامانه جدید خدمات آنر هستند.

تصمیم هواوی برای فروش برند آنر پس از آن که موانع تجاری زیادی را روبه‌روی خود دید، اجرایی شد. با استقلال یافتن، آنر می‌تواند با دست باز به تولید گوشی‌های جدید ادامه دهد؛ بدون اینکه نگران تحریم هواوی از سوی آمریکا باشد.

پیش از این، آنر یکی از برندهای پیشتاز در صنعت موبایل بود؛ عمدتا به لطف عملکرد درخشانی که در بازار گوشی های میان رده و ارزان قیمت داشت. حالا باید دید با بیرون آمدن از زیر چتر هواوی، این کمپانی چگونه عمل خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*